;
coinex

بازپرداخت وام 92 میلیون دلاری TrueFi توسط Wintermute

وینترمیوت، مارکت میکر بزرگ بازار رمزارزها، وام 92 میلیون دلاری TrueFi را بازپرداخت کرد. Wintermute همچنان 98 میلیون دلار به Maple و Clearpool بدهکار است.

وینترمیوت (Wintermute)، پس از بازپرداخت وام 92 میلیون دلاری TrueFi همچنان 97.4 میلیون دلار به Maple Finance و Clearpool بدهکار است. زمانی که Wintermute، مارکت میکر بازار ارزهای دیجیتال، 160 میلیون دلار به دلیل هک از دست داد، نگرانی‌ها درباره بازپرداخت بدهی 189.4 میلیون دلاری این شرکت افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: آینده بایننس کوین (BNB) در سال 2022

بازپرداخت وام 92 میلیون دلاری TrueFi

وینتر میوت در 15 اکتبر بدهی وام 92 میلیون دلاری TrueFi را پرداخت کرد. این بدهی بزرگترین بدهی Wintermute به شمار می‌رود. وینترمیوت همچنان 75 میلیون دلار USD Coin به Maple و 22.4 میلیون دلار WETH به Clearpool بدهکار است.

بازپرداخت وام 92 میلیون دلاری TrueFi توسط Wintermute

جزئیات منتشر شده درباره وام 92 میلیون دلاری TrueFi نشان می‌دهد که Wintermute Trading وامی 180 روزه به ارزش 92.5 میلیون دلار گرفته است. جیمز ادواردز (James Edwards) از شرکت Libre Blockchain اعتقاد دارد احتمال اینکه برخی از وجوه حاصل از هک برای بازپرداخت وام استفاده شده باشد وجود دارد. ادواردز اظهار کرد که BlockSec در گذشته ادعاهای نادرستی درباره سوءاستفاده یک شرکت از ابزار Vanity Address مطرح کرده بود. وی در ادامه افزود:

مارکت میکری که میلیاردها دلار دارایی رمزنگاری‌شده را در روز مدیریت می‌کند، از چنین ابزارهایی برای ایجاد آدرس استفاده می‌کند. این موضوع مضحک است. این مارکت میکر مسئول مدیریت صدها میلیون دلار سرمایه است.

هک 117 میلیون دلاری Mango Markets

ادواردز در حمایت از ادعای خود به وبسایت Github ابزار Vanity اشاره کرد. به گفته جیمز ادواردز وینترمیوت از این ابزار برای تولید آدرس‌های خود استفاده می‌کند. شرکت TrueFi در تاریخ 10 اکتبر اخطاری برای شرکت Blockwater Technologies به دلیل عدم پرداخت بدهی 3.4 میلیون دلاری صادر کرد. Blockwater می‌بایست بدهی خود را به ارز BUSD پرداخت کند.

شرکت Mango Markets به هکر پروژه پیشنهاد داد 47 میلیون دلار از 117 میلیون دلار سرقت شده را به عنوان جایزه یافتن حفره امنیتی نگه داشته و بقیه مبلغ را بازگرداند.

بازپرداخت وام 92 میلیون دلاری TrueFi توسط Wintermute

98 درصد از افراد جامعه Mango Markets این تصمیم را تأیید کرده و اعلام کردند پس از بازگرداندن 67 میلیون دلار، هیچ اقدام قانونی علیه هکر انجام نخواهند داد. برخی از افراد نارضایتی خود از این اقدام Mango Markets را اعلام کردند. یکی از رأی‌دهندگان اقدامات منگو را مضحک تلقی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازپرداخت وام 92 میلیون دلاری TrueFi توسط Wintermute چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر