;
coinex

ساعت هوشمند آمازفیت Falcon رسما معرفی شد

ساعت هوشمند آمازفیت Falcon با هوش مصنوعی توسعه یافته برای بهبود فعالیت‌های ورزشی و با حداکثر ۱۴ روز پایداری باتری رسما معرفی شد.

اسمارت‌واچ Amazfit Falcon با الگوریتم آموزشی هوشمند که با نام Zepp Coach شناخته می‌شود، جهت عرضه در بازارهای جهانی معرفی شده و به همین جهت لازم است که نگاهی به مشخصات و امکانات این گجت‌پوشیدنی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

امکانات ساعت هوشمند آمازفیت Falcon

در ابتدا بدنه محصول را مشاهده می‌کنیم که از تیتانیوم تشکیل می‌شود، در حالی که برای ساخت شیشه آن از کریستال یاقوت کبود استفاده شده است؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که بدنه محصول از مقاومت بالایی برخوردار باشد. صفحه نمایش امولد ساعت هوشمند آمازفیت فالکون در ابعاد ۱.۲۸ اینچ طراحی شده است و دارای وضوح ۴۱۶ در ۴۱۶ پیکسل خواهد بود.

لازم به ذکر است که صفحه نمایش این محصول از حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. همچنین، اسمارت واچ آمازفیت قادر است تا میزان ۲۰ اتمسفر، در برابر فشار آب مقاوم باشد که این موضوع سبب می‌شود، شناگران نیز از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، آمازفیت Falcon شامل الگوریتم هوشمند آموزشی به نام Zepp Coach می‌شود. هوش مصنوعی این گجت قادر است توصیه‌ها و برنامه‌های تمرینی را متناسب با فیزیک بدنی و سابقه ورزشی کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که آمازفیت فالکون با هدف پیشرفت و بهبود عملکرد ورزشی کاربران توسعه یافته، به همین منظور ۱۵۰ حالت ورزشی گوناگون در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر موارد ذکر شده، کاربران می‌توانند این گجت را با استفاده از بلوتوث، به سایر لوازم جانبی هوشمند ورزشی مانند کمربند تشخیص ضربان قلب متصل کنند.

Amazfit Falcon

هنگامی که کاربران از حالت ورزشی ساعت هوشمند آمازفیت Falcon استفاده می‌کنند، صفحه نمایشگر دائما روشن می‌ماند و همین موضوع باعث می‌شود که کاربر هنگام انجام تمرینات ورزشی، به راحتی برنامه تمرینی خود را مشاهده کند.

به علاوه، کاربران می‌توانند هدفون‌ خود را به آمازفیت متصل کنند و از داده‌های ورزشی خود به صورت صوتی مطلع شوند. همانطور که آگاه هستید، دقت سیستم مسیریابی در اسمارت‌واچ‌های ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است. آمازفیت فالکون با پشتیبانی از چندین سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای و GPS دوبانده، می‌تواند مسیر حرکت کاربر و مقصد را با دقت بالا مشخص کند.

ساعت هوشمند آمازفیت Falcon اطلاعات و داده‌های ورزشی کاربران را ثبت می‌کند و در صورت تمایل، می‌توان این اطلاعات را با سایر برنامه‌ها مانند Strava، Adidas Running و Apple Health به اشتراک بگذارید. این گجت قابلیت تشخیص برخی علائم حیاطی بدن مانند: ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، میزان استرس و تشخیص الگوی خواب را خواهد داشت.

از سایر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه داخلی و گنجایش باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره که طبق ادعای توسعه دهندگان، تنها با یک مرتبه شارژ تا ۱۴ روز پایدار خواهد بود‌.

گجت مذکور با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار در بازار ایالات متحده و در بازار اروپا با قیمتی معادل ۴۹۹.۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساعت هوشمند آمازفیت Falcon چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر