;
coinex

پرداخت مالیات با رمزارزها در برزیل آغاز شد

کشور برزیل قدمی دیگر در راستای پذیرش ارزهای دیجیتال انجام داد و بر این اساس پرداخت مالیات با رمزارزها در کشور برزیل از سال 2023 آغاز خواهد شد.

شهر ریو دو ژانیرو برزیل به مالیات دهندگان این امکان را می‌دهد تا از طریق ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث پرداخت‌های رمزنگاری را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

پرداخت مالیات با رمزارزها در کشور برزیل

شهر ریو دو ژانیرو جهت راه‌اندازی طرح پرداخت مالیات با رمزارزها به دنبال همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه کریپتوکارنسی است. کاربران برزیلی از سال 2023 می‌توانند از ارزهای دیجیتال در کنار ارز فیات برای پرداخت مالیات‌های خود استفاده کنند. این اقدام ریو را به اولین شهر برزیل تبدیل می‌کند که دارایی‌های دیجیتال را به عنوان روش پرداخت مالیات می‌پذیرد.

طبق انتظارات، مالیات دهندگان می‌توانند با بیش از یک دارایی رمزنگاری پرداخت مالیات خود را انجام دهند. شرکت‌هایی که مایل به ارائه خدمات هستند می‌بایست به صورت قانونی ثبت شده و از الزامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پیروی کنند.

پرداخت مالیات با رمزارزها در برزیل آغاز شد

شرکت‌های فعال در برزیل خدمات پرداخت ارز دیجیتال را ارائه داده و رمزارزها را به ارز فیات تبدیل می‌کنند. وجوه فیات محلی بدون هیچ هزینه اضافی برای مالیات دهندگان منتقل می‌شوند. شهردار ادواردو پیس (Eduardo Paes) در بیانیه‌ای گفت:

ریو دو ژانیرو یک شهر جهانی است. ما پیشرفت‌های فناوری و اقتصادی در جهان دارایی‌های مالی دیجیتال را دنبال می‌کنیم. ما نگاهی به آینده داشته و می‌خواهیم به پایتخت نوآوری و فناوری کشور تبدیل شویم. ریو دو ژانیرو اولین شهر در برزیل است که گزینه پرداخت مالیات با رمزارزها را ارائه می‌دهد.

سابقه پرداخت مالیات با استفاده ار رمزارزها

سایر شهرهای جهان نیز در گذشته امکان پرداخت مالیات با کریپتو را میسر کرده بودند. در ماه سپتامبر، ایالت کلرادو ایالات متحده شروع به پذیرش رمزنگاری به عنوان روش پرداخت مالیات نمود. مجلس ایالت‌های آریزونا، وایومینگ و یوتا نیز لایحه‌هایی برای پذیرش پرداخت‌های مالیاتی به شکل ارزهای دیجیتال در درجات مختلف ارائه کرده‌اند.

ریو دو ژانیرو نمونه دیگری از تلاش‌هایی است که برزیل جهت گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور انجام می‌دهد. ماه آگوست تعداد شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در برزیل به بالاترین حد خود رسید. سازمان‌ مالیات محلی، 12053 سازمان منحصر به فرد را ثبت نموده است. این سازمان‌ها در ترازنامه خود رمزارزها را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرداخت مالیات با رمزارزها در برزیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر