;
coinex

ورود لیورپول به متاورس ؛ تعامل دیجیتالی پرافتخارترین تیم انگلیسی با هوادارانش!

لیورپول به عنوان اولین باشگاه لیگ برتری وارد فضای متاورس شد. ورود لیورپول به متاورس منجر به افزایش تعامل طرفداران و همچنین ساخت آواتارهای اختصاصی خواهد شد.

باشگاه لیورپول (Liverpool)، روز جمعه اعلام کرد که با متا (Meta)، غول متاورس و فناوری دنیا همکاری خواهد کرد. این باشگاه پرافتخار انگلیسی قصد دارد با همکاری متا مجموعه‌ای از لباس‌های مجازی را برای آواتارهای دیجیتال متا عرضه کند.

بیشتر بخوانید: آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

ورود لیورپول به متاورس

طرفداران باشگاه لیورپول می‌توانند کالاهای مجازی را در فروشگاه متا آواتارز فیسبوک، مسنجر و اینستاگرام خریداری کنند. باشگاه لیورپول در اطلاعیه رسمی منتشر شده در 14 اکتبر، اعلام کرد که به اولین باشگاه لیگ برتر تبدیل شده است که کالاهای مجازی خود را در فروشگاه متا آواتارز عرضه می‌کند.

طرفداران باشگاه می‌توانند آواتارهای دیجیتال خود را با پیراهن‌های خانگی و خارج از خانه باشگاه لیورپول (LFC) و همچنین مجموعه لایف استایل LFC سفارشی‌سازی کنند. درو کریسپ (Drew Crisp)، معاون دیجیتال باشگاه فوتبال لیورپول در این راستا گفت:

ما از ورود لیورپول به متاورس و همکاری با شرکت Meta بسیار هیجان زده هستیم. لیورپول به اولین باشگاه لیگ برتری حاضر در فضای متاورس تبدیل می‌شود. این یک فرصت فوق‌العاده برای طرفداران جهانی ما است تا به صورت دیجیتالی با باشگاه محبوب‌شان ارتباط برقرار کرده و آواتارهای اختصاصی خود را بسازند.

عرضه محصولات لیورژول در Meta Avatars

مجموعه پوشاک مجازی لیورپول از امروز در فروشگاه متا آواتارز فیسبوک، مسنجر و اینستاگرام برای خرید در دسترس است. فروشگاه Meta Avatars در حال حاضر در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، تایلند، اسپانیا، ایتالیا و بریتانیا فعالیت می‌کند.

ورود لیورپول به متاورس ؛ تعامل دیجیتالی پرافتخارترین تیم انگلیسی با هوادارانش!

ورود لیورپول به متاورس مسیر دسترسی به کالاهای LFC در واقعیت مجازی را هموار خواهد کرد. متا به باشگاه لیورپول کمک می‌کند تا با افزایش پذیرش متاورس، جریان درآمدی جدیدی برای باشگاه باز کند. شرکت متا فروشگاه Meta Avatars را در 20 ژوئن سال جاری راه‌اندازی کرد.

جری نیومن (Jerry newman) مدیر مشارکت رسانه‌ای متا در شمال اروپا گفت:

ما خوشحالیم که هواداران لیورپول می‌توانند از آواتارهای ما برای بیان هویت دیجیتالی خود استفاده کنند. در ساخت این آواتارها از رنگ‌ها و لوگوی نمادین باشگاه لیورپول الهام گرفته شده است.

گسترش جهانی متاورس

فضای متاورس با ورود شرکت‌های بزرگ،‌ افراد مشهور، بازی‌ساز‌ها و همچنین باشگاه‌های ورزشی به دنیای مجازی گسترش میابد. متاورس به بازار کریپتوکارنسی، NFT و Web3 متصل است.

باشگاه‌های ورزشی مانند آرسنال و لیورپول اف سی وارد فضای NFT و متاورس شده‌اند. ورود لیورپول به متاورس منجر به تعامل بیشتر طرفداران و همچنین افزایش درآمد شرکت خواهد شد. برندن گرین (Brenden Greene)، سازنده بازی PUBG، اخیراً از راه‌اندازی متاورس و بلاک چین مخصوص Artemis خبر داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود لیورپول به متاورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coingape

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر