;
coinex

مشخصات گلکسی M54 سامسونگ فاش شد

مشخصات گلکسی M54 فاش شد. گفته می‌شود که این اسمارت‌فون میان‌رده کمپانی سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ در سخت‌افزار خود بهره می‌برد.

محبوبیت گوشی‌های هوشمند میان‌رده به واسطه قیمت مناسب و امکانات قابل قبولی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند روز به روز در حال افزایش است. با در نظر گرفتن سود هنگفتی که این محصولات برای شرکت سازنده خود به همراه دارند، دور از انتظار نیست که کمپانی‌های بزرگی که در زمینه تکنولوژی مشغول به کار هستند، تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار گوشی‌های میان‌رده به کار ببرند‌؛ به همین جهت کمپانی سامسونگ اسمارت‌فون میان‌رده مورد انتظار خود را با سخت‌افزار قدرتمندی ارائه خواهد داد.

در حال‌حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات گلکسی M54 که به‌عنوان گوشی میان‌رده مورد انتظار سامسونگ شناخته می‌شود منتشر شده است‌؛ اما باید این موضوع را به‌خاطر بسپارید که تا فرا رسیدن زمان رونمایی رسمی از محصول، نمی‌توان از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

مشخصات گلکسی M54

طبق ادعای یک منبع خبری، محصول مذکور برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده است. احتمال می‌رود که در این اسمارت‌فون از نمایشگر  ۶.۶۷ اینچی امولد با کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز استفاده شود. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ در گلکسی M54 بهره می‌برد که برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب خواهد بود.

Galaxy M54

لازم به ذکر است که برخی از مشخصات گلکسی M54 مانند RAM و حافظه داخلی، در مدل‌های مختلف آن متفاوت است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه پایه این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی سه‌گانه ارائه می‌شود. در پنل پشتی این محصول شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی هستیم؛ در حالی که پنل جلویی آن از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

یکی از نکات قابل توجه این اسمارت‌فون، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی است که باید گفت برای یک محصول میان‌رده بسیار مناسب خواهد بود. سایر مشخصات گلکسی M54 شامل ۵.۰ بلوتوث، پورت USB-C، وای‌فای 6E و پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی M54 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    امیدوارم گوشیm54 وارد ایران بشه و مانند m53 نشه که هر چه منتظر موندیم و اصلا وارد نشد.

    پاسخ