;
coinex

با خرید لوبیا سفید به سلامتی پوست خود کمک کنید

اگر می خواهید میزان فشار خون خود را همیشه متعادل نگه دارید از لوبیا سفید و خوراک لوبیا چیتی استفاده نمایید و برای خرید لوبیا سفید باید به میزان مرغوبیت دانه های لوبیا و تازگی آنها توجه نمایید معمولا لوبیا سفیدهای با کیفیت دارای دانه های درشت تری می باشند و کاملا تازه هستند و هیچ گونه خرابی در دانه های لوبیا دیده نمی شود.

همچنین به منظور خرید با کیفیت ترین نمونه ی لوبیا سفید باید یک مرکز خرید معتبر را بیابید که محصولات مرغوبی را می فروشد همچنین شما می توانید از فرآورده های لوبیا نظیر کنسروهای لوبیا و یا سوپهای مخصوص لوبیا که در اکثر مراکز فروش قابل خریداری هستند استفاده نمایید به علاوه می توانید از لوبیا سفید در تهیه ی سالادهای خود استفاده نمایید و از خواص بی نظیر آن بهره مند گردید.

خرید لوبیا سفید مرغوب

این محصول برای افرادی که مبتلا به بیماری سنگ کلیه می باشند بسیار مفید است و به دلیل دارا بودن مقادیر فراوانی از ویتامینهای منیزیوم و کلسیم موجب تقویت مینای دندان می گردد و از بروز هر گونه عفونتهای ناشی از بیماریهای دهان و دندان جلوگیری به عمل می آورد به علاوه وجود میزان فراوانی آهن در لوبیا سفید موجب رشد بیشتر گلبول قرمز در خون می گردد از این رو افرادی که به بیماری کم خونی دچار هستند از این محصول به وفور استفاده می نمایند. لازم به ذکر است لوبیا سفید همانطور که برای سلامت انسان بسیار مفید می باشد در صورت مصرف بیش از حد آن ممکن است دچار بیماریهایی نظیر نفخ و ورم معده، اسهال، گرفتگی شکم و یبوست شوید.

لوبیا سفید تازه

بسیاری از مواد غذایی در صورت نگهداری طولانی مدت دیگر تازه نمی مانند و خواص خود را از دست می دهند اما لوبیا سفید تازه و لوبیا چیتی خام اینگونه نیست، این ماده ارزشمند و مفید غذایی در صورت نگهداری طولانی مدت خواص خود را حفظ می کند و آسیبی به آن وارد نمی شود. قرار دادن لوبیا سفید در رژیم غذایی می تواند باعث پیشگیری از بروز بیماریهای سرطانی مانند مانند سرطان روده، سینه و پروستات شود. منیزیم و اسید فولیک موجود در لوبیا در حفاظت از قلب بسیار عالی عمل می کنند، فولات سطح مواد خطرناک برای قلب را کاهش می دهد و باعث می شود خطر ابتلا به بیماریهای قلبی کاهش پیدا کند.

با خرید لوبیا سفید به سلامتی پوست خود کمک کنید

منیزیم نیز ماده ای ارزشمند برای بدن می باشد که باعث کاهش تنش در رگهای خون بدن شده و فشار خون را پایین می آورد و از حمله های قلبی و سکته قلبی جلوگیری می کند. همانطور که گفتیم لوبیا سفید فیبر بسیار بالایی دارد که باعث می شود هضم غذا بسیار راحت شود و معده و روده را بسیار قوی می کند، همچنین فیبر باعث تقویت دیواره های روده بزرگ می شود و از زخم معده و سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند. لوبیای سفید برای خانمهای باردار نیز مفید است، ویتامینها و مواد معدنی بسیار مفید داخل لوبیا سفید نقش بسیار موثری در سلامتی بدن انسان دارد، فولات موجود در لوبیا سفید برای خانمهای باردار مفید می باشد و در اوایل بارداری مصرف لوبیای سفید باعث کاهش نقص در لوله عصبی جنین شده و برای رشد جنین بسیار مناسب می باشد.

 

قیمت لوبیا سفید درشت

لوبیا از جمله محصولات کشاورزی است که در کشور به وفور و زیاد تولید می شود و سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین غنی از کربوهیدرات  ها می باشد و از بروز بسیاری از بیماری ها نیز جلوگیری می کند و در درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها نیز موثر است. امروزه لوبیا سفید درشت در کشور با کیفیت های گوناگون تولید می شوند و در دسترس همه هستند لوبیا سفید صادراتی از جمله مرغوب ترین انواع لوبیا سفید و لوبیا قرمز می باشد. معیارهای زیادی در قیمت گذاری لوبیا سفید صادراتی موثر می باشد که عبارتند از:

یکی از اصلی ترین عوامل اثر گذار در قیمت گذاری این محصول ارزشمند تازه و امسالی بودن محصول می باشد به طوری که محصول هرچه تازه تر باشد و زمان جمع آوری آن کوتاه تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

با خرید لوبیا سفید به سلامتی پوست خود کمک کنید

یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت لوبیا سفید درشت  و یا ریز بودن آن است لوبیا سفید درشت و با کیفیت دارای قیمت بالاتری در بازار می باشد.

شکل ظاهری لوبیا سفید از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت این محصول می باشد لوبیا صادراتی براق و یکسان در بازار از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

از موارد مهم در قیمت گذاری لوبیا سفید میزان عرضه و تقاضای محصول می باشد به طوری که هرچه میزان تولید از میزان تقاضا کمتر باشد قیمت محصول افزایش می یابد.

از دیگر معیار های قیمت گذاری لوبیا سفید صادارتی  و تاثیرات نوسانات بازار ارز می باشد و افزایش هزینه های جانبی نیز در قیمت گذار این محصول موثر می باشد.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر