;
coinex

آیفون نسل اول به قیمت 40 هزار دلار به حراج رفت!

آیفون نسل اول آکبند کارخانه به قیمت 40000 دلار آمریکا در یک حراجی به فروش رفت.

آیفون نسل اول آکبند کارخانه به قیمت 40000 دلار آمریکا در یک حراجی به فروش رفت. گوشی‌های هوشمند قدیمی پس از گذشت سالیان سال، قدمت چندانی ندارند. ولی این گوشی آیفون اورجینال آکبند کارخانه که سال 2007 تولید شده است، 40 هزار دلار در یک حراجی به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: مقایسه اعضای خانواده آیفون 14 ؛ بررسی مشخصات آیفون‌های 2022

آیفون نسل اول به قیمت 40 هزار دلار به حراج رفت!

قیمت اصلی این گوشی آیفون در سال 2007، 600 دلار آمریکا بود که با احتساب تورم سال 2022، حول و حوش 860 دلار قیمت دارد.

به گزارش gizmodo، این گوشی در روزهای پایانی وارد این حراجی شد و در مدت کوتاهی، پیشنهادات آن از 10000 دلار به نزدیک 40000 دلار آمریکا رسید. شرایط سلامت بسته‌بندی این دستگاه به تایید مجمع حراجی‌های LCG رسیده‌است، به طوری که بسته‌بندی آن کاملا سالم بوده و سلفون آن کاملا کشیده و محکم است.

به نقل از این مجمع، «این نمونه اولیه و آکبند کارخانه در شرایط استثنایی قرار دارد. گوشه‌ها و یال‌های جعبه بدون فرورفتگی و خط و خش است. برچسب‌ها به سلامت زیر نایلون سلفون قرار دارند. خود گوشی نیز کاملا نو است و تاکنون فعال نشده‌ است.»

آیفون اوریجینال اولیه هنگام عرضه به بازار یک دستگاه متحول‌کننده محسوب میشد و تولد نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند بدون دکمه را رقم زد. حافظه داخلی 4 گیگابایتی و نرم‌افزارهای ضروری از پیش نصب شده، به محبوبیت هرچه بیشتر این دستگاه انجامید.

امروزه، آیفون‌های رده بالای شرکت اپل، از تکنولوژی‌ها و مشخصات فنی بسیار بالاتری بهره می‌برند. برای مثال، مدل‌هایی از آیفون 14 می‌توانند تا یک ترابایت حافظه داخلی، حسگرهای دوربین پیشرفته و صفحه نمایش بسیار شفافی داشته باشند.

در حال حاضر مشخص نیست که قیمت‌ یک آیفون 14 پرومکس در 15 سال آینده چند دلار خواهد بود، ولی می‌توان گفت با قیمت 1100 دلار، سرمایه‌گذاری بسیار باارزشی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حراج یک آیفون نسل اول به قیمت 40 هزار دلار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر