;
coinex

پخش زنده منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401 را با ما در تکراتو ببینید. دو تیم امشب در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ انگلیس به مصاف هم می‌روند.

منچستر یونایتد امشب و از ساعت ۲۲:۴۵ به وقت ایران در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در حساس‌ترین رقابت هفته میزبان تاتنهام است. این بازی از ساعت مذکور در اولترافورد آغاز می‌شود. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401

منچستر یونایتد رده پنجمی و ۱۶ امتیازی امشب در اولترافورد میزبان تاتنهام سرسخت و ۲۳ امتیازی آنتونیو کونته است که در تلاش است با بهره‌برداری از شکست من سیتی برابر لیورپول، از این تیم گذر کند.

از سوی دیگر خود منچستر یونایتد این روزها اوضاع خوبی دارد و به مرور در حال بالا کشیدن خود در جدول است. آن‌ها در صورت پیروزی در این دیدار و شکست چلسی برابر برنتفورد می‌توانند با این تیم هم امتیاز شوند.

پخش زنده منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401
پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401 / پخش آنلاین منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401 / پخش مستقیم منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401 / ساعت پخش منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401 / ساعت پخش بازی منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401

تاتنهام در ۵ بازی آخر خود ۳ برد برابر اورتون، آینتراخت و برایتون، ۱ شکست برابر آرسنال و ۱ تساوی با آینتراخت داشته است. منچستر اما ۳ برد برابر اومانیا ۲ بار و اورتون داشته است. آن‌ها همچنین به سیتی باخته‌اند و با نیوکاسل مساوی کرده‌اند.

در ۵ تقابل آخر دو تیم نیز، ۱ برد برای تاتنهام، ۳ برد برای منچستر یونایتد و ۱ تساوی به ثبت رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و تاتنهام 27 مهر 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر