;
coinex

خرید کیک بستنی موزی کافی شاپ

یکی از خوراکیهای خیلی خوشمزه که طرف ‌داران زیادی هم دارد کیک بستنی شکلات خارجی و وانیلی می‌ باشد که اگر به ‌دنبال خرید آن هستید می‌ توانید آن را در اکثر شیرینی ‌فروشیها پیدا کنید اما اگر کیفیت و زیبایی کیک بستنی برای شما مهم است به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این متن را مطالعه کنید.

در این مقاله با انواع کیک بستنیها و طرز ساخت و ویژگیهای آنها آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درست‌ تری داشته باشید. در مرحله ی اول باید بگوییم که کیک بستنی تشکیل شده ‌است از چند لایه بستنی و کیک و در مجموع به ترکیب آن کیک بستنی گفته می ‌شود تاریخ اولین تهیه و تولید کیک بستنی به سالیان قبل باز می‌ گردد اما اگر بخواهیم تاریخ تولید آن را به‌ صورت دقیق تر بگوییم بر می ‌گردد به زمان ملکه ویکتوریا که در قرن نوزدهم زندگی می کرد.

خرید کیک بستنی موزی کافی شاپ

در آن زمان به ‌تازگی استفاده و خرید کیک بستنی رواج پیدا کرده بود ولی نه در بین مردم عادی بلکه فقط طبقه ‌های اول جامعه مثل اشراف می‌ توانستند این‌ خوراکی لوکس را مصرف کنند و تقریباً یک قرن طول کشید که استفاده از بستنی در بین مردم عادی هم رواج پیدا کرد و آنها تقریبا در قرن بیستم توانستند  بستنی را در دسترس خود داشته باشند و مانند طبقه‌ ی اشراف از آن استفاده کنند.

کیک بستنی موزی

همه مردم در سراسر دنیا با طعم کیک بستنی موزی آشنا هستند و می دانند که از خوراکیهای مورد علاقه همه قشرهای جامعه و در هر سنی به شمار می رود. تمام اختراعات بشر به دلیل احتیاجات او بوده‌ است و دلیل اختراع بستنی نیز چیزی جز گرما نمی ‌تواند باشد. نرون که یکی از امپراتوران روم باستان بود علاقه بسیار زیادی به میوه‌ هایی داشت که برای خنک کردنشان از یخهای کوه‌ آلپ استفاده می شد. بعد از قرن 17 میلادی در میان اشراف و طبقات مرفه جامعه در انگلستان یک نوشیدنی خنک رواج پیدا کرد که در واقع چیزی جز چای سیاه و قهوه با یخ نبود. در قرن هجدهم میلادی ژاکوب فوزل که یک تاجر آمریکایی بود نوعی خوراک خوشمزه و خنک به‌ وسیله‌ شیر و میوه درست کرد و مدت زمان کوتاهی بعد از آن ارنست هاموی ترکیبات جدیدی به بستنی اضافه نمود: شکر و ماده ‌ای برای کشسانی بستنی. ساختار بستنی از سال 1930 میلادی به کمک ماده ای مثل یخ خشک بهتر شد که در واقع همان قطعات جامد دی ‌اکسید کربن می ‌باشد.

خرید کیک بستنی موزی کافی شاپ

در زمان ساخت بستنی به خنک شدن آن کمک زیادی می ‌کند. می‌ توان گفت که کیک بستنی موزی شکل تکامل ‌یافته دسرها و نوشیدنیهای یخ‌ زده است و بستنیهای چوبی با رویه شکلاتی به سال ۱۹۲۰ بر می‌گردند. اولین مغازه‌ بستنی ‌فروشی در کشور در نیویورک در سال 1776 افتتاح شد و تاریخ ورود دستگاه بستنی ساز به کشور ایران تقریباً به دهه‌ 40 مربوط می ‌شود.

کیک بستنی کافی شاپ

اگر مایل هستید که دستور تهیه یک بستنی شکلاتی خوشمزه کافی شاپی را آموزش ببینید ادامه مطالب را با ما همراه باشید. در مرحله اول مقدار چهار قاشق غذاخوری پودر کاکائویی را دو تا سه بار الک می کنیم و در قابلمه می ریزیم و بعد از اینکه پودر کاکائو به اندازه کافی نرم و لطیف شد 3 لیوان شیر و یک سوم لیوان  شکر را به آن اضافه می کنیم و حال بر روی حرارت قرار می دهیم و به آرامی با همزن دستی هم میزنیم تا مواد ما یک دست شود و آثاری از گوله شدن در مواد نباشد.

خرید کیک بستنی موزی کافی شاپ

برای درست کردن کیک بستنی کافی شاپ، زمانی که مواد ما که در قابلمه ریختیم و روی شعله گذاشته ایم به جوش آمد یک لیوان شیر خشک در آن ریخته و به یک همزن دستی خوب همزده تا مواد ما یکدست شود و زمانی که همه ی اینا جوش خود وقت اضافه نمودن وانیل و نشاسته ای که از قبل با مقداری شیر مخلوط شده است را اضافه می کنیم. باید صبر کنیم تا مواد ما مشابه فرنی شود و یک مقدار روانتر حتی بعد از آن شعله را خاموش کرده و مواد را کنار می گذاریم و هر چند دقیقه بهم می زنیم تا روی آن نبنده و زمانی که مواد را آماده کردیم و بعد احساس نمودیم که گوله شده بعد از آماده شدن مایه آن را از ی صافب رد می کنیم تا مایه ما صاف و یکدست شود.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر