;
coinex

اولین تصویر از شیائومی 13 پرو دوربین با برند لایکا را نشان می‌دهد

اولین تصویر از شیائومی 13 پرو که فاش شده است، ماژول دوربین مربعی با برند لایکا را نشان می‌دهد. این تصویر جزئیاتی را در مورد ویژگی‌های این گوشی فاش می‌کند.

ظاهراً اخیراً اولین تصویر از شیائومی 13 پرو به بیرون درز پیدا کرده است. تصویر این گوشی در یک تصویر زنده توسط نشریه TechGoing نمایش داده شده است. این به ما نگاهی اجمالی از گوشی هوشمند آینده برند شیائومی را ارائه می‌دهد. با توجه به تصویر فاش شده، شیائومی 13 پرو شبیه به نسخه استاندارد خود به نظر می‌رسد. انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند در ماه آینده یا در ماه دسامبر (آذر ماه) و احتمالاً پس از عرضه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

اولین تصویر از شیائومی 13 پرو و مشخصات این گوشی

تصویر فاش شده نشان می‌دهد که شیائومی 13 پرو دارای یک ماژول دوربین بیرون زده است. این ماژول دارای دو سنسور بوده که به صورت عمودی در سمت چپ و یک لنز بزرگ نیز در سمت راست قرار گرفته‌اند. دومی فلاش LED در زیر خود جا داده است.

اولین تصویر از شیائومی 13 پرو

همچنین نماد «لایکا» در این قسمت وجود دارد که نشان می‌دهد شیائومی با این برند دوربین برای دستگاه پرچمدار آینده خود همکاری کرده است. پنل پشتی نیز دارای لبه های منحنی است. البته در این تصویر، شیائومی 13 Pro در رنگ نقره‌ای رنگ دیده می‌شود، اما می‌توانیم انتظار مدل‌های بیشتری در رنگ‌های متنوعی در زمان عرضه را داشته باشیم.

تصویر فاش شده جزئیات بیشتری را در مورد شیائومی 13 پرو فاش نمی‌کند. با این حال، قسمت جلویی گوشی هوشمند نیز ماه گذشته همراه با مشخصات کلیدی آن فاش شد. بنابراین باید گفت که این گوشی دارای یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ در وسط با لبه های منحنی است. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 2K و رفرش ریت 120 هرتز باشد.

تصویر فاش شده همچنین 12 گیگابایت رم به همراه 3 گیگابایت رم مجازی و سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 14 را نشان می‌دهد. شیائومی 13 پرو با شماره مدل 2210132C نیز در وب سایت تاییدیه 3C چین مشاهده شده است. بنابراین احتمالاً از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تصویر از شیائومی 13 پرو که مشخصاتی را از این گوشی فاش کرده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر