;
coinex

آیپد تاشو اپل در سال 2024 عرضه می‌شود

اخیرا شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که خبر از معرفی اولین آیپد تاشو اپل را می‌دهند. احتمال می‌رود این محصول در سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

در حال‌حاضر بسیاری از کمپانی‌های بزرگ، در زمینه تولید اسمارت‌فون‌های تاشو فعالیت دارند و باید گفت که این محصولات در سراسر جهان با استقبال گسترده کاربران مواجه شدند؛ اما تاکنون کمپانی اپل برای تولید گوشی‌‌های تاشو اقدامی نکرده و تمام محصولات جدید خود را همچنان با صفحه‌نمایش تخت ارائه می‌دهد.

البته پیش از این احتمالاتی در خصوص عرضه اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۴ وجود داشت و اکنون انتشار شایعه رونمایی از اولین آیپد تاشو اپل، احتمال توسعه اولین آیفون تاشو را افزایش داد.

طبق ادعای تحلیل‌گران، کمپانی اپل آیپد تاشو را به‌عنوان یک محصول آزمایشی عرضه می‌کند و در صورت موفق بودن نمایشگر تاشو این محصول، در آینده شاهد استفاده گسترده‌تر از آن در سایر محصولات شرکت خواهیم بود. آقای بن وود مدیر تحقیقات CCS Insight، به‌تازگی ادعا کرده که در حال‌حاضر شرایط برای شرکت اپل به گونه‌ای رقم خورده که تولید آیفون تاشو حرکت معقولی به‌نظر نمی‌رسد‌.

بن وود در ادامه گفت که این روزها نمایشگرهای تاشو به یک ترند تبدیل شده‌اند و احتمال حضور گسترده اپل در این مسیر بسیار ضعیف است؛ اما اپل برای اعلام حضور خود در این زمینه شاید از یک آیپد تاشو رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

توسعه اولین آیپد تاشو اپل

تحلیل‌گر مشهور دنیای نمایشگرها راس یانگ که تاکنون سابقه خوبی در تحلیل و پیش‌بینی محصولات تولید شده در این زمینه را داشته، معتقد است که آیپد تاشو اپل با صفحه نمایشی به ابعاد ۲۰ اینچ، در حال سپری کردن مراحل آزمایشی خود است.

یانگ در ادامه اظهار کرد که آیپد مذکور در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ میلادی رونمایی می‌شود و تا فرا رسیدن تاریخ انتشار آن، زمان زیادی پیش‌رو داریم. بنابراین می‌توان گفت که شابد برنامه‌های غول تکنولوژی آمریکایی تغییر کرده و تاریخ رونمایی از آیپد یاد شده به سال ۲۰۲۴ موکول شده است یا آیپدی که راس یانگ درباره آن صحبت کرده، یک محصول دیگر است و تاریخ عرضه آن همچنان برای سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده است.

Foldable iPad

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، محبوبیت اسمارت‌فون‌های تاشو در میان کاربران به صورت چشمگیری در حال افزایش است. به همین منظور برخی از کمپانی‌های بزرگ همچون سامسونگ، تولید و ارائه نسل‌های جدید گوشی‌های با نمایشگر تاشو را در دستور کار خود قرار داده‌اند و باوجود فعالیت‌‌های گسترده این شرکت‌ها، همچنان جای خالی اپل در این زمینه حس می‌شود. لازم به ذکر است که اخیرا شایعاتی در ارتباط با همکاری اپل و ال‌جی برای ساخت صفحه نمایش‌های فوق نازک منتشر شده که احتمالا در آینده برای ساخت محصولات تاشو اپل مورد استفاده واقع شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آیپد تاشو اپل و زمان عرضه آن چیست؟ آیا کمپانی اپل قادر است با اولین حضور خود در دنیای گوشی‌های تاشو، بر بازار این محصولات سلطه پیدا کند؟ لطفا دیگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر