;
coinex

مشخصات کامل پوکو F5 لو رفت

مشخصات کامل پوکو F5 فاش شد. نسخه جهانی این گوشی هوشمند، پس از نمایش در پایگاه داده IMEI، حال در وب سایت EEC Certification مشاهده شده است.

نسخه جهانی گوشی هوشمند آینده پوکو با شماره مدل 23013RK75G عرضه خواهد شد. باید بگوییم که نسخه‌های هندی و جهانی پوکو F5 در ماه‌های اخیر نیز، گواهینامه‌های متعددی را دریافت کرده‌اند.

وب‌سایت تأیید می‌کند که دستگاه ادعایی، دارای مارک Poco است. بنابراین، می‌توان به راحتی حدس زد که این دستگاه همان Poco F5 خواهد بود. همچنین، با توجه به اینکه پوکو گوشی‌های هوشمند F5 خود را تنها به بازارهای جهانی عرضه می‌کند، پس می‌توان گفت که گوشی معرفی شده، پوکو F5 است.

برند پوکو از هیچ تلاشی برای مخفی نگه داشتن جزئیات کلیدی F5 دریغ نمی‌کند. با این حال، برخی از اطلاعات حیاتی درباره این گوشی در اوایل  ماه جاری میلادی به صورت آنلاین منتشر شد. همچنین Poco F5 اخیراً در معرض گمانه زنی‌های زیادی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

ویژگی‌ها و مشخصات کامل پوکو F5 که در وب سایت گواهی ECC مشاهده شده است

گزارش  XiaomiUI حاکی از آن است که انتظار می‌رود گوشی هوشمند پوکو، دارای صفحه نمایش با رزولوشن 2K باشد. البته، می‌توان گفت که پوکو F5 اولین گوشی‌ای نخواهد بود که به صفحه نمایش با رزولوشن 2K مجهز است.

مشخصات کامل پوکو F5 

برای اطلاعات بیش‌تر باید بگوییم که، اولین گوشی هوشمند پوکو که با صفحه نمایش با رزولوشن 2K عرضه شد، F4 Pro بود؛ اما متأسفانه پوکو این دستگاه را در اختیار عموم قرار نداد. با این وجود، Poco F4 Pro در اوایل سال جاری میلادی چندین بار به صورت آنلاین در قالب تصاویر لو رفته ظاهر شد ولی هیچگاه به صورت رسمی رونمایی نشد. در نتیجه، Poco F5 احتمالاً اولین تلفن با نمایشگر 2K از این شرکت چینی است.

افشای اطلاعات گذشته در رابطه با مشخصات کامل پوکو F5 حاکی از آن است که این گوشی هوشمند، دارای یک اسم رمز، به نام Mondrian است. علاوه بر این، این دستگاه احتمالا با یک پنل AMOLED با وضوح 1440×3200 پیکسل عرضه خواهد شد. همچنین این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی تا 1000 نیت بهره می‌برد.

در بخش سخت‌افزار این گوشی نیز از یک تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده که این پردازنده، با فناوری 4 نانومتری TSMC ساخته شده است. گفتنی است که این پردازنده 8 هسته‌ای، تا 3.2 گیگاهرتز فرکانس دارد. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 730 با فرکانس 900 مگاهرتز برای امور گیم و گرافیکی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات کامل پوکو F5 که به تازگی فاش شده است، چیست؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر