;
coinex

مشخصات کامل گلکسی S23 فاش شد

مشخصات کامل گلکسی S23 مشخص شد و با نگاهی به برگه مشخصات این محصول می‌توان گفت که تا این لحظه اکثر شایعات درباره آن صحت داشته است.

پیش از این شایعاتی درباره استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 و پشتیبانی از رام ۸ گیگابایتی در سخت‌افزار نسخه معمولی Galaxy S23 منتشر شده بود که فاش شدن زودهنگام برگه مشخصات این اسمارت‌فون، مهر تاییدی بر شایعات پیشین زد. با نزدیک شدن به اواخر سال میلادی جاری و زمان معرفی پرچمدار جدید سامسونگ، اطلاعات گسترده‌تری درباره امکانات و سخت‌افزار این محصول توسط منابع خبری مختلف منتشر می‌شود.

به‌تازگی نسخه معمولی این گوشی مورد انتظار در گیگ‌بنچ رویت شده است. دستگاه مذکور به صورت بومی از سیستم عامل اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند و سخت‌افزار آن شامل تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و ۸ گیگابایت RAM خواهد شد.

باید گفت که مشخصات کامل گلکسی S23 توسط افشاگر معروف (یوگش برار) به اشتراک گذاشته شده، و همانطور که پیش‌ از این اشاره کردیم، این مشخصات مربوط به مدل استاندارد سری S23 است؛ به همین جهت انتظار می‌رود که نسخه‌های پلاس و اولترا با پیشرفت‌های گسترده‌تری همراه باشند. در ادامه مشخصات پرچمدار مورد انتظار سامسونگ را برای شما به اشتراک می‌گذاریم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

مشخصات کامل گلکسی S23

Galaxy S23 از نمایشگر ۶.۱ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و در قسمت بالایی پنل جلویی این دستگاه، شاهد یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسیلی هستیم که جهت برقراری تماس‌های تصویری و ثبت فیلم و تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Galaxy S23

همان‌گونه که بیان کردیم، سخت‌افزار S23 تراشه Snapdragon 8 Gen 2 را به کاربران خود ارائه می‌دهد که با ۸ گیگابایت RAM و 128 الی 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. پرچمدار مورد انتظار سامسونگ رابط کاربری One UI 5 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

در پنل پشتی این دستگاه شاهد سیستم تصویر برداری سه‌گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لرزش‌گیر اپتیکال می‌شود. در ادامه یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی سیستم اصلی عکس برداری دستگاه را تکمیل می‌کنند. لازم به ذکر است که توان موردنیاز گلکسی S23 از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود که از قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، کاربران می‌‌توانند گلکسی S23 را به صورت بی‌سیم با توان ۱۵ وات شارژ کنند.

اکنون که مشخصات کامل گلکسی S23 را در اختیار داریم، می‌توان با اطمینان گفت که این محصول مورد انتظار غول تکنولوژی کره‌ای، توان رقابت با سایر پرچمدارهای سال ۲۰۲۳ را خواهد داشت. احتمال می‌رود که این گوشی هوشمند در اوایل سال میلادی آینده به صورت رسمی رونمایی شود. البته لزومی ندارد برای آگاه شدن از تمام جزییات این اسمارت‌فون تا فرا رسیدن زمان رونمایی آن صبر کرد؛ چراکه با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، بی‌شک اطلاعات بیش‌تری از نسخه‌های مختلف Galaxy S23 توسط افشاگران و منابع خبری گوناگون منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کامل گلکسی S23 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر