;
coinex

از کجا گیفت کارت بخریم ؟ – نکات مهم هنگام خرید گیفت کارت

آیا می‌دانید گیفت کارت چیست و از کجا می‌توانیم گیفت کارت بخریم؟ چه انواعی دارد یا چه نکاتی را در هنگام خرید باید در نظر بگیریم؟ با ما همراه باشید تا به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.

آیا تا به ‌حال شده که بخواهید از یک نرم‌افزار، بازی یا اپلیکیشن استفاده کنید و نسخه پرمیوم را به شما پیشنهاد دهد؟ اغلب آن‌ها با محدودیت‌هایی روبرو هستند که برای کسب درآمد خود، شما را به نسخه پرمیوم سوق می‌دهند. البته اگر گیمر هستید؛ حتماً دوست دارید راحت‌تر بازی کنید، ابزارهای جدیدتر در اختیار داشته باشید یا با داشتن آپشن‌های بیشتر، هیجان بازی را برای خود دوچندان کنید.

اینجاست که گیفت کارت به کمک شما می‌آید و استفاده از آن دنیای شما را به کلی تغییر می‌دهد و کار را برایتان راحت‌تر می‌کند. آیا می‌دانید گیفت کارت چیست و از کجا می‌توانیم گیفت کارت بخریم؟ چه انواعی دارد یا چه نکاتی را در هنگام خرید باید در نظر بگیریم؟ با ما همراه باشید تا به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت (GiftCard) همان کارت هدیه ‌است که اعتبار را به شکل مجازی یا فیزیکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گیفت کارت‌هایی که به صورت فیزیکی هستند؛ معمولا برای خرید کالا یا استفاده از خدمات خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل، گیفت کارت‌های مجازی یک کد در اختیارتان قرار می‌دهند تا با استفاده از آن بتوانید حساب کاربری خود را شارژ کنید. در نهایت می‌توانید از این کدها برای بازی‌های آنلاین، اپلیکیشن‌ها، سایت‌ها و نرم‌افزارهای متنوع استفاده نمایید.

در زمان خرید گیفت کارت توجه به این نکته امری ضروری است که از هر شرکتی اقدام به خرید کنید، باید گیفت کارت مخصوص به همان شرکت را استفاده نمایید. برای مثال، در زمان استفاده از بازی‌های استیم، بایستی گیفت کارت استیم را خریداری کنید.

در زمان خرید گیفت کارت به چه نکاتی توجه کنیم؟

اینکه بدانیم از کجا گیفت کارت بخریم، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اما دانستن چند نکته در هنگام خرید نیز به شما کمک می‌کند تا دچار اشتباهات رایج نشده و خرید موفقی را تجربه کنید. برخی از این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • به تاریخ انقضاء کارت توجه کنید. هرچند که برخی از گیفت کارت‌ها دارای تاریخ انقضا نیستند؛ ولی به صورت کلی عدم توجه به آن به‌خصوص اگر در خرید گیفت کارت بی‌تجربه باشید؛ می‌تواند شما را دچار ضرر مالی کند.
  • هر گیفت کارت دارای ریجن خاصی است که قابلیت استفاده در همان مکان را دارد؛ پس به این مورد نیز توجه فرمایید.
  • به نوع گیفت کارت و موارد کاربرد آن توجه کنید. به این معنی که گیفت کارت گوگل پلی، تنها برای شارژ اکانت گوگل پلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • مطابق با مبلغ مورد نیازتان اقدام به خرید گیفت کارت نمایید؛ به‌خصوص اگر دارای تاریخ انقضا نیستند.
  • به نکات امنیتی در هنگام خرید توجه کنید و حتما از قبل درباره اعتبار سایت مورد نظرتان تحقیق نمایید.
  • در هنگام خرید کارت‌ها به میزان کارمزد و مالیات توجه نمایید. برخی از فروشگاه‌های گیفت کارت، انواع مختلفی از تخفیف‌ها را ارائه می‌دهند که خرید را برای شما به‌صرفه‌تر می‌کنند.

از کجا گیفت کارت بخریم ؟ انواع مختلف گیفت کارت کدامند؟

انواع مختلف گیفت کارت کدامند؟

گیفت کارت‌های مختلفی در ایران وجود دارد و به کمک این کارت‌ها شما می‌توانید استفاده راحت‌تر و آسان‌تری از اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و … داشته باشید. گیفت‌ کارت‌های مایکروسافت، آمازون، اسپاتیفای، پلی استیشن، گوگل پلی، آیتونز، استیم و … از جمله گیفت کارت‌های پرکاربرد هستند. اگر گیمر هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم که حتما تا انتهای این مطلب را مطالعه فرمایید و با 2 گیفت کارتی که می‌تواند به خرید بازی‌های جذاب و پرداخت درون برنامه‌‌ای کمک کند، آشنا شوید.

· چگونه گیفت کارت فری فایر بخریم؟

فری فایر (Garena Free Fire) بازی محبوب و جذابی است که اغلب گیمرها مشتاق و مجذوب آن هستند. بازی مهیج برای بقا در یک جزیره دورافتاده که آن را به یکی از پرطرفدارترین گیم‌ها تبدیل کرده‌ است. در این بازی 50 نفر برای بقا با استفاده از تکنیک‌های جالب و ایده‌های جدید با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا در نهایت یک نفر پیروز شود. خرید گیفت کارت فری فایر به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به آیتم‌های مختلف، دسترسی داشته باشید.

در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها، نمی‌توان از حساب‌های بین المللی استفاده کرد. اما نگران نباشید! برای خرید گیفت کارت Free Fire می‌توانید در سایت ایرانیکارت عضو شوید و با ثبت سفارش، کارت خود را به صورت آنی و بدون پرداخت کارمزد دریافت کنید.

با استفاده از این گیفت کارت شما می‌توانید خرید درون برنامه‌ای داشته باشید. از طرفی این کارت دارای تاریخ انقضا نیست؛ بنابراین، می‌توانید هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید یا به دوستان خود هدیه دهید. مهم‌تر از این دو مورد، عدم انتقال اکانت شما است. به این معنی که باید برای Redeem کردن، حتما آیدی خود را وارد کنید و کسی نمی‌تواند از موجودی اکانت شما سوءاستفاده کند.

  • گیفت کارت استیم

استیم یک پلتفرم محبوب برای فروش بازی‌ و ارائه سرویس‌های آن‌ها است. این پلت فرم به دلیل فروش بازی‌ها و تخفیف‌هایی که به گیمرها ارائه می‌دهد؛ بسیار محبوب شده است. علاوه بر دسترسی آسان به انواع مختلف بازی، این امکان نیز فراهم شده تا با گیمرها در سراسر جهان با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند و نظرات خود را درباره بازی بیان کنند.

کارت Steam دارای یک کد فعال‌سازی است که می‌تواند توسط گیرنده در کیف پول دیجیتالی Steam حساب خود مورد استفاده قرار بگیرد. پس از آن می‌توان از موجودی والت برای خرید بازی‌ها، محتوای قابل دانلود و موارد درون بازی استفاده کرد. استیم قابلیت‌های زیادی دارد برای مثال، به شکل اتوماتیک آپدیت می‌شود، دارای یک سیستم ضد هک قوی است و از اکانت بازیکنان در برابر هکرها محافظت می‌کند.

خرید گیفت کارت استیم امکان دسترسی به هزاران بازی معتبر را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید بازی‌های خود را آپدیت کرده و با گیمرهای دیگر به راحتی در ارتباط باشید که همین هیجان بازی را برای شما دوچندان خواهد کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله آموختیم که از کجا می‌توانیم گیفت کارت بخریم. گیفت کارت‌ها به ما این امکان را می‌دهند تا استفاده بهتری از برنامه‌ها و بازی‌های مختلف داشته باشیم و خدمات معتبری از آن‌ها دریافت کنیم. اگر در خرید این کارت‌ها تجربه کافی را ندارید، نکات گفته شده در این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه یک خرید موفق را داشته باشید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر