;
coinex

آنر مجیک 5 با دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژر 100 واتی عرضه می‌شود

گوشی آنر مجیک 5 با مشخصات کلیدی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی آینده همچون دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و شارژ سریع 100 واتی معرفی می‌شود.

بنا به گزارش‌ها، آنر یک گوشی هوشمند جدید در دست توسعه دارد که این گوشی می‌تواند یک رقیب سرسخت برای پرچمدارهای اندرویدی باشد. گفته می‌شود که آنر مجیک 5 مانند نسخه قبلی خود یعنی Magic 4 Ultimate Edition، دارای حداکثر سرعت شارژ 100 وات (W) است؛ اما ممکن است در ویژگی‌های دیگر همچون نمایشگر، نرخ نو سازی بالا و سنسور دوربین اصلی، شاهد توسعه و بهبود چشمگیر نسبت به نسخه قبلی این گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

مشخصات احتمالی گوشی آنر مجیک 5

با آنکه در حال حاضر Honor Magic 4 Ultimate Edition رتبه شماره 1 خود را از نظر دوربین DxOMark و همچنین نمایشگر را به گوشی گوگل Pixel 7 Pro واگذار کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که مجیک 5 بتواند در آینده نه چندان دور جایگزین نسخه قبلی خود شود.

آنر مجیک 5

همان طور که در بالاتر اشاره کردیم، این دستگاه همانند مجیک 4، از 12 گیگابایت رم SKU و شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما دارای یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی بوده که نسخه قبلی این گوشی از آن بی بهره است. علاوه بر این مشخصات برجسته، که به راحتی این دستگاه را به یکی از پرچمدارهای بی رقیب آینده تبدیل می‌کند، این گوشی دارای صفحه‌نمایش با فرکانس بالا است که این صفحه‌نمایش با رزولوشن 1220p (یا 1.5K) ارائه می‌شود.

همچنین صفت “انعطاف پذیر” به این نمایشگر نسبت داده شده است که می‌توان نتیجه گرفت که این صفحه‌نمایش به احتمال زیاد به جای تا شدن، منحنی می‌شود.

این دستگاه همچنین از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار است. باید بگوییم که در حال حاضر اطلاعات جزئی‌تری از این گوشی در دسترس نیست. بایستی تا زمان معرفی رسمی این دستگاه منتظر ماند. در حال حاضر اما اگر به یک پرچمدار آنر علاقه‌مند باشید، می‌توانید گوشی Honor Magic4 Pro را در آمازون خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فنی آنر مجیک 5 چیست؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر