;
coinex

فال ابجد امروز شنبه 30 مهر 1401 [+ نحوه گرفتن فال ابجد]

فال ابجد امروز شنبه 30 مهر 1401 را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم تا دسترسی آسانی به این فال داشته باشید و طالع خود را ببینید. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید.

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم. اگر به فال و طالع بینی علاقمند هستید حتما بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی رو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

فال ابجد امروز شنبه 30 مهر

در ادامه متولدین امروز را با تعبیر و فالشان برایتان قرار داده‌ایم. همچنین در آخر این نوشتار راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد را برایتان گذاشته‌ایم.

فال ابجد امروز
فال ابجد امروز 30 مهر, فال ابجد امروز, فال ابجد, فال

فال ابجد امروز متولدین فروردین

فال ابجد شما: آ ب ب

تعبیر ابجد: از نظر روحی و یا جسمی کسالت براتون دیده میشه. امضای سند و یا قراردادی که ممکنه با تاخیر و یا مشکلات زیادی براتون انجام بشه. منتظر خبر یا پولی هستید که بهتون میرسه. گاهی اوقات حسرت روزهای گذشته رو میخورید و یا خاطرات خوبی که داشتید. خبری بهتون میرسه که ممکنه ناراحتتون بکنه.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

فال ابجد شما: د د د
تعبیر ابجد: امکان رفتن به یک مسافرت براتون مهیا میشه. با شخصی دیدار میکنید که از شما خواسته ای داره. شخصی رو که دوستش دارید متقابلاً دوستتون داره. موانع از سر راهتون برداشته میشه و راه براتون هموار میشه. شخصی بهتون در حل مشکلتون کمک میکنه. بزودی قرار و یا ملاقات میکنید با شخصی که دوستش دارید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

فال ابجد شما: ج آ آ
تعبیر ابجد: پیام یا تلفنی باعث ناراحتیتون میشه. اگر مجرد هستید بزودی کسی وارد زندگیتون میشه که تاثیر زیادی توی زندگیتون داره. پول کمی به دستتون میرسه. اختلافات خانوادگی دیده میشه که با گذشت زمان مشکلات حل میشه.

فال ابجد امروز متولدین تیر

فال ابجد شما: ب ب ب
تعبیر ابجد: توی مسیر مالیتون یه تغییر مثبت دیده میشه. اگر قصد دارید کاری رو انجام بدید انجامش براتون خوبه. یک سفر براتون دیده میشه که این سفر از لحاظ مالی و عاطفی به نفعتونه.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

فال ابجد شما: آ آ ج
تعبیر ابجد: از کسی دور هستید که از طرفش خبری بهتون میرسه. این روزها یه مقدار دچار دلتنگی شدید. توی مسیر کاری و مالی یه اتفاق عالی براتون میفته. این اتفاق باعث میشه زندگیتون به خوبی زیرورو بشه. بهتره که یه تصمیم جدی برای زندگیتون بگیرید تا زودتر خودتون رو از این بلاتکلیفی در بیارید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

فال ابجد شما: ب ب د
تعبیر ابجد: از طرف آقایی پولی دریافت میکنید که ممکنه در زمینه ی مالی این آقا ازتون حمایت مالى کنه. یک بحث و دلخوری کوچیک بین خودتون و شخصی که دوستش دارید پیش میاد ولى زود ازتون دلجویى میکنه. این روزها نیاز به درک کردن اطرافیانتون دارید ولى انتظارى که از دیگران دارید براتون برآورده نمیشه.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: د د آ
تعبیر ابجد: سفر براتون دیده میشه. شخصی باعث ناراحتیتون میشه که ممکنه شخص احساسیتون هم باشه. اگر کار قانونی یا دادگاهی دارید احتمالا جواب منفی دریافت میکنید. شخصی با شما مخالفت خواهد کرد. یک پیشنهاد تازه که میتونه یک پیشنهاد احساسی تازه هم باشه دریافت میکنید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: آ آ آ
تعبیر ابجد: شخصی باعث ناراحتیتون میشه که یه آقای جوان هست. بزودی از کسی که دوستش دارید برای مدتی دور میشید. اگر خواسته ای دارید حاجت روایی دارید ولی زمان نیاز داره. به یه مهمونی دعوت میشید و یا در یک دورهمی شرکت میکنید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ج ب
تعبیر ابجد: از لحاظ مالی به موفقیت و اوج خواهید رسید. سعی کنید صداقت داشته باشید و کاری رو از دیگران پنهان نکنید، البته این کار اگر کاری خیرخواهانس مشکلی نیست. برای مجردین خانوم پیشنهاد ازدواج دیده میشه، از طرف آقایی که وضع مالی خوبی داره.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ب ب د
تعبیر ابجد: اگر شخصی یا عزیزی از کنارتون رفته در هفته های آینده به سمتتون بازگشت خواهد داشت. دعاهایی که کردید مستجاب خواهد شد. منتظر خبری هستید که بزودی دریافتش میکنید. اتفاقات خوبی در پیش روی شماست.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: د د آ
تعبیر ابجد: نسبت به شخصی عشقی توی دلتون وجود داره که فعلاً در حال حاضر از هم دور هستید، این دوری ممکنه بخاطر مسائل عاطفی باشه. مشکلاتی توی مسیرتون قرار گرفته که میتونید از شخصی با تجربه کمک بگیرید به هرحال این مشکلات حل خواهد شد. خواسته و حاجتتون برآورده خواهد شد.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ د ج
تعبیر: پیام یا تلفنی باعث ناراحتیتون میشه. اگر مجرد هستید بزودی کسی وارد زندگیتون میشه که تاثیر زیادی توی زندگیتون داره. پول کمی به دستتون میرسه. اختلافات خانوادگی دیده میشه که با گذشت زمان مشکلات حل میشه.

راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است. گاهی مواقع از این روش برای شماره گذاری صفحات یا موارد استفاده می شود پیش از هر کاربردی بهتر است با روش محاسبه حروف ابجد که در این بخش از نمناک شرح داده شده است آشنا شویم.

انواع حروف ابجد

سه نوع حروف ابجد وجود دارد که عبارتند از:

  • ابجد کبیر
  • ابجد صغیر
  • ابجد وسیط

اعداد نسبت داده شده به 28 حرف ابجد کبیر از یک تا هزار است. در واقع اعداد 1 تا 1000 بین 28 حرف عربی تقسیم شده است. اگر هر یک از اعداد حروف ابجد کبیر که از 9 بزرگتر است را به 9 تقسیم کنیم باقیمانده آن اعداد ابجد صغیر خواهد بود و اگر به جای 9، اعداد ابجد کبیر را به 12 تقسیم کنیم، باقیمانده آن ابجد وسیط است. اما بیشترین موارد استفاده را حروف ابجد کبیر دارد.

به مربع ارزش عددی حروف ابجد کبیر، ابجد اکبر گفته می شود. برای مثال ابجد اکبر حرف «ی» برابر با 100 و یا ابجد کبیر حرف «ق» برابر 10000 خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره فال ابجد امروز 30 مهر 1401 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر