;
coinex

گوشی تاشو جدید اوپو با طرح گلکسی زد فلیپ معرفی می‌شود!

گوشی تاشو جدید اوپو با طراحی مشابه گلکسی زد فیلیپ سامسونگ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد شد.

سال گذشته کمپانی اوپو اسمارت‌فون Find N را جهت رقابت با گوشی‌‌‌های هوشمند گلکسی فولد روانه بازار کرد. در حال‌حاضر اوپو مشغول به توسعه یک گوشی تاشو جدید است که بر اساس اخبار منتشر شده، دارای یک نمایشگر داخلی ۶.۸ اینچی و یک صفحه نمایش ۳.۲۶ اینچی خارجی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

گوشی تاشو جدید اوپو

در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، نمایشگر اصلی و خارجی هر دو OLED خواهند بود. همچنین، شایعات حاکی از آن است که توان مورد نیاز دستگاه از طریق باتری ۴۳۰۰ میل‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. انتظار می‌رود که در پنل جلویی دستگاه شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX709 جهت برقراری تماس‌های تصویری و ثبت فیلم و عکس‌های سلفی باشیم.

oppo Flip Phone

ناگفته نماند که گوشی تاشو جدید اوپو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 خواهد بود. سیستم تصویر برداری این محصول با لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 تکمیل می‌شود. در آخر باید گفت که افشاگری که این اطلاعات را درباره گوشی تاشو جدید اوپو منتشر کرده، سابقه درخشانی در افشای اخبار صحیح پیش از رونمایی رسمی از محصولات را دارد؛ به همین جهت احتمال صحت داشتن این اطلاعات بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی تاشو جدید اوپو چیست؟ آیا این محصول می‌تواند با اسمارت‌فون‌های تاشو غول تکنولوژی کره‌ای رقابت کند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر