;
coinex

بازیابی 72 درصد از سرمایه کاربران Voyager

شرکت وام‌دهی ارز دیجیتال Voyager Digital به زودی به پلتفرم FTX منتقل خواهند شد. این انتقال منجر به بازیابی 72 درصد از سرمایه کاربران Voyager می‌شود.

بر اساس اسناد دادگاهی، مشتریان شرکت وام‌دهنده رمزنگاری Voyager Digital تحت یک قرارداد آزمایشی با نام FTX US قادر به بازیابی 72 درصد از سرمایه خود خواهند بود.

بیشتر بخوانید: آینده ریپل در سال 2022 چگونه است؟

بازیابی سرمایه کاربران Voyager

مایکل وایلز (Michael Wiles)، قاضی حوزه ورزشکستگی ایالات متحده آمریکا، در طول جلسه دادگاه اعلام کرد که فروش آزمایشی تا زمانی که موافقت طلبکاران ووجر دریافت نشده و همچنین طرح پرداخت ورشکستگی تأیید نشده باشد، نهایی نخواهد شد. وایلز در ادامه افزود:

در صورتی که این طرح از بین برود، هیچ بخشی از توافق نامه باقی نخواهد ماند. طبق درجه‌بندی قانونی “امانتداری”، پلتفرم وویجر می‌تواند معامله با FTX را در صورت ارائه پیشنهادهای بهتر برای طلبکاران لغو کند.

بازیابی 72 درصد از سرمایه کاربران Voyager

بند امانتداری اغلب در پرونده‌های ورشکستگی گنجانده می‌شود. این بند به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیشنهادات بالاتر را تا نهایی شدن فروش درنظر بگیرند. از این طریق اطمینان حاصل خواهد شد که طلبکاران بهترین معامله ممکن را خواهند داشت.

انتقال کاربران Voygaer به پلتفرم FTX

پلتفرم Voyager در گذشته اشاره کرده بود که مشتریانش به احتمال زیاد پس از مشخص شدن پیشنهاد برنده در 27 سپتامبر (با ارزش تقریبی 1.4 میلیارد دلاری)، به پلتفرم FTX منتقل شوند. طرح آزمایشی FTX سرمایه کاربران Voyager را بازیابی خواهد کرد. دارندگان حساب در پلتفرم Voyager قادر به بازیابی حدود 72 درصد از سرمایه خود که از اول ژوئن مسدود شده بود هستند.

رقم اعلام شده شامل مبالغ بازپرداخت Three Arrows Capital نمی‌شود. پلتفرم Voyager در گذشته مدعی شده بود که صندوق 3AC همچنان از بازپرداخت وام دریافتی از پلتفرم خودداری کرده است. هر گونه وجه اضافی که Voyager موفق به دریافت آن شود، میزان سرمایه دریافتی کاربران پلتفرم را افزایش خواهد داد.

وویجر در 4 ژوئن به دلیل مشکلات نقدینگی و پس از سقوط صندوق تأمینی کریپتو Three Arrows Capital، درخواست ورشکستگی فصل 11 کرده بود. وویجر در این راستا اعلام کرد که پیشنهاد FTX US دارای ارزش بازار منصفانه‌ای است. ارزش پروژه تا تاریخ 26 سپتامبر حدود 1.3 میلیارد دلار برآورد شده است. به احتمال زیاد 111 میلیون دلار دیگر نیز به ارزش Voyager اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازیابی 72 درصد از سرمایه کاربران Voyager چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر