;
coinex

کدام کیف پول ارز دیجیتال بهتر است؟

در این مقاله به بررسی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی ها می‌پردازیم. با مطالعه این مقاله دارایی‌های دیجیتالتان را از خطر دزدیده شدن در امان نگاه دارید.

با گسترش ارزهای دیجیتال در جهان نیاز به ابزار یا محلی برای نگهداری کریپتو احساس شد. از همین‌ رو توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، انواع کیف پول ارز دیجیتال را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران طراحی و عرضه کردند. در حال حاضر والت‌های مختلفی در انواع مدل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بازار عرضه شده‌اند که باتوجه‌به استراتژی و نوع فعالیتتان در بازار می‌توانید مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی ها می‌پردازیم. با مطالعه این مقاله دارایی‌های دیجیتالتان را از خطر دزدیده شدن در امان نگاه دارید.

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری

کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت‌افزاری به‌دلیل ماهیت فیزیکی، دارایی‌هایتان را از خطر هک شدن و حملات سایبری در امان نگاه می‌دارند. والت‌های سخت‌افزاری معمولا توسط سرمایه‌گذاران و هولدرهای ارز دیجیتال استفاده می‌شود. از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کیف پول ارز دیجیتال ترزور (trezor): کیف پول‌های سخت افزاری ترزور در دو مدل trezor one و مدل T به بازار عرضه شده‌اند. این والت‌ها امکان ذخیره بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند و امنیت و سرعت پردازش بالایی دارند.
  • کیف پول لجر (ledger): والت‌های نانو اس و نانو ایکس لجر بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران شناخته می‌شوند. این والت‌ها بیش از ۷۰۰ کوین را پشتیبانی می‌کنند و به‌دلیل رابط کاربری آسان بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند.

استفاده از بهترین کیف پول ارز دیجیتال در ایران هم ممکن است و کلیه سرمایه‌گذاران ایرانی با خرید والت‌های سخت‌افزاری می‌توانند به ذخیره و نگهداری کریپتو بپردازند. البته توجه کنید که برای حفظ امنیت دارایی‌هایتان باید کار با این کیف پول‌ها را به‌خوبی بلد باشید. صفر تا صد انتخاب و استفاده از والت مناسب را می‌توانید در بهترین آموزش ارز دیجیتال فرا بگیرید و امنیت دارایی‌هایتان را تضمین کنید.

کدام کیف پول ارز دیجیتال بهتر است؟

آشنایی با بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر

انتقال و برداشت مداوم ارز دیجیتال از کیف پول‌های سخت‌افزاری دشوار است. به همین خاطر کیف پول‌های نرم‌افزاری تولید شدند تا معامله‌گری را برای تریدرها راحت‌تر کنند. اگر بعد از مشاوره ارز دیجیتال، متوجه شدید که معامله‌گری روزانه یا نوسان‌گیر برایتان انتخاب بهتری است، باید حتما از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر استفاده کنید. از جمله بهترین والت‌های دسکتاپ عبارت‌اند از:

  • الکتروم (Electrum): کیف پول الکتروم با امنیت بالا و قابلیت مدیریت هزینه یکی از بهترین انواع کیف پول به شمار می‌رود.
  • اکسودوس (Exodus): استفاده از کیف پول اکسودوس نیازی به احزار هویت مشتری ندارد. ازهمین‌رو انتخاب مناسبی برای ایرانیان به شمار می‌رود. امنیت بالا، پشتیبانی مناسب از ارزهای دیجیتال مختلف و رابط کاربری آسان از مهم‌ترین ویژگی‌های این والت نرم‌افزاری است.

علاوه‌بر موارد بالا، کیف پول‌های دیگری مانند اتمیک، متامسک و کوینومی وجود دارد که با پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال و برقراری امنیت مناسب، انتخاب خوبی برای معامله‌گری هستند. بعضی از والت‌ها مانند متامسک را می‌توانید به‌صورت افزونه به کروم خود اضافه کنید و به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

بررسی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید و ios

اگر معامله‌گری و ترید با تلفن همراه برایتان راحت‌تر است، باید برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال موبایل اقدام کنید. در این بخش به معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال آیفون و تلفن‌های اندرویدی می‌پردازیم:

  • کیف پول تراست والت (trust wallet): تراست والت را می‌توانیم بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ios و اندروید بدانیم. این کیف پول با پشتیبانی از ارزهای مختلف، امنیت بسیار بالا و قابلیت اتصال به صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را آسان می‌کند.
  • کیف پول مای سلیوم (Mycelium): مای سلیوم یکی از برترین کیف پول‌های بیت کوین است که ویژگی‌هایی مانند حساب‌های فیات، رسیدگی راحت به صورت‌حساب‌ها و فاکتورها، معاملات تجاری و مواردی از این قبیل را برای کاربران فراهم می‌آورد. این کیف پول از والت‌های سخت‌افزاری ترزور و لجر نیز پشتیبانی می‌کند.
  • کیف پول مای اتر ولت (Myetherwallet): مای اتر والت یکی از بهترین کیف پول‌های رایگان ارز دیجیتال است که برای ذخیره‌سازی رمزارزها بر پایه اتریوم استفاده می‌شود. رابط کاربری آسان، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف و امکان اتصال به صرافی‌های معتبر از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول به شمار می‌رود.

برای دانلود کیف پول ارز دیجیتال توصیه می‌کنیم از سایت مربوط به همان والت استفاده کنید. به‌این‌ترتیب دارایی‌های خود را از حمله‌های سایبری و هک شدن نجات خواهید داد. توجه کنید که انتخاب و دانلود کیف پول ارز دیجیتال مناسب به‌تنهایی ضامن کسب سود نیست و برای موفقیت در این بازار باید به‌طورکامل با مهارت‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنا باشید. به‌عنوان مثال، افرادی که با هاوینگ بیت کوین آشنایی دارند، به‌خوبی می‌توانند زمان مناسب برای خرید و فروش ارز را تخمین بزنند.

کدام کیف پول ارز دیجیتال بهتر است؟

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟

انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال کاملا به استراتژی معاملاتی یا سرمایه‌گذاری بستگی دارد. سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال و هولدرها برای جلوگیری از دزدیده شدن دارایی‌هایشان باید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر و ترزور استفاده کنند. سایر افراد فعال در بازار ارز دیجیتال مانند معامله‌گران به‌دلیل انتقال و خرید و فروش مداوم رمزارزها باید از قابلیت‌های کیف پول‌های نرم‌افزاری برای کامپیوتر و موبایل بهره ببرند. حالا برای انتخاب کیف پول مناسب باید امنیت، رابط کاربری و ارزهای پشتیبانی‌شده توسط آن را بررسی کنید.

داجکس؛ همراه و مشاور شما در معامله‌گری ارز دیجیتال

در این مقاله به بررسی بهترین کیف پول ارز دیجیتال پرداختیم و ویژگی‌های مهم هرکدام را بیان کردیم. انتخاب بهترین کیف پول کاملا به عهده شما است. با آموزش صحیح معامله‌گری ارز دیجیتال و شناخت انواع کیف پول می‌توانید بهترین والت را بر اساس استراتژی معاملاتی خود انتخاب کنید. اگر تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید، توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی یک دوره آموزش ارز دیجیتال را بگذرانید و با آگاهی کامل در این بازار پرنوسان قدم بردارید. داجکس بهترین دوره‌های آموزش مقدماتی، پیشرفته و VIP ارزهای دیجیتال را به علاقه‌مندان این حوزه عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه دوره مناسب همین حالا وارد سایت dogex.ae شوید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر