;
coinex

ساعت پخش سریال سلام آقای مدیر [+ساعت پخش تکرار]

در این نوشتار خلاصه‌ای از داستان و ساعت پخش سریال سلام آقای مدیر که در ژانر خانوادگی اجتماعی ساخته شده است را به شما ارائه می‌دهیم.

مجموعه سلام آقای مدیر به نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا در سال 1398 ساخته شده است. این سریال اولین بار در تابستان 1398 از شبکه دو سیما روی آنتن رفت و مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

اکنون قرار است سریال 30 قسمتی سلام آقای مدیر در آبان 1401 از شبکه تماشا دوباره پخش شود.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال سلام آقای مدیر

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، از روز جمعه (29 مهر ماه 1401) مجموعه سلام آقای مدیر به تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری، جایگزین سریال خروس در شبکه تماشا شده است.

ساعت پخش سریال سلام آقای مدیر
زمان پخش سریال سلام آقای مدیر

زمان پخش سریال سلام آقای مدیر هر شب، ساعت 23 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 00 : 05  بامداد که زمان تکرار سریال سلام آقای مدیر از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سلام آقای مدیر یکی از پربازیگرترین سریال‌های تلویزیون بوده و بیش از 120 بازیگر در قسمت‌های مختلف به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

داریوش فرهنگ، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، فریبا جدی کار و نیکی مظفری از مشهورترین بازیگران این مجموعه بوده‌اند.

سوگل طهماسبی، شیدا یوسفی، سیما خضرآبادی، مجید اکبری، ارسلان قاسمی، مهسا هاشمی، سالار بابابیگلو، سهند جاهدی، محمد مختاری، فرزین محدث، پیام ملک زاده، حمید معدن کن، هاشم بافقى، روزبه سیاه منصورى، شهرام ربیعى، مهدى عبدلى، امیرحسین بهاء الدینى و غزاله اکرمی دیگر بازیگران توانمند سریال سلام آقای مدیر هستند که در کنار هنرپیشه‌های مطرحی که نام بردیم، در این مجموعه ایفای نقش کرده بودند.

داستان سریال سلام آقای مدیر

امیر علی صدرا در یک سانحه رانندگی همسرش مینا را از دست می‌دهد. پس از فوت مینا، امیرعلی دچار افسردگی شدید می‌شود.

ساعت پخش سریال سلام آقای مدیر
زمان تکرار سریال سلام آقای مدیر از شبکه تماشا

پس از مدتی یکی از آشنایان امیرعلی به او پیشنهاد می‌کند برای رهایی از افسردگی به طور موقت بعنوان مدیر در یک مدرسه کوچک و قدیمی مشغول به کار شود. امیر علی صدرا با پذیرفتن این پیشنهاد وارد مدرسه‌ای می‌شود که به آن لقب تبعیدگاه داده‌اند.

در این مدرسه قدیمی همه چیز با سایر مدارس متفاوت است. امیرعلی برای سامان دادن به اوضاع، تلاش می‌کند اقداماتی سازنده انجام دهد.

عوامل سریال سلام آقای مدیر

  • نویسنده و کارگردان: علیرضا توانا
  • تهیه کننده: منوچهر شاهسواری
  • مدیر تصویربرداری: عارف نامور
  • مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی
  • طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی
  • گریم: الهام صالحی
  • مدیر تولید: سید احمد ساکت
  • دستیار کارگردان: مهدی سهرابی
  • طراح صحنه و لباس: سید محسن آهنگرانی
  • تدارکات: کرم چیلان و رسول سید حاتمی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال سلام آقای مدیر نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، سوگل طهماسبی، وحید نفر، علی اوسیوند، روزبه حصاری، مهسا هاشمی، نیکی مظفری و فریبا جدی‌ کار از بازیگرانی هستند که در سریال آقای مدیر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال سلام آقای مدیر چند قسمتی است؟

سریال به کارگردانی علیرضا توانا ساخته شده و 30 قسمت دارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال سلام آقای مدیر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر