;
coinex

رندرهای مفهومی آیفون SE 4 را ببینید [+تصویر]

رندرهای مفهومی آیفون SE 4 که به تازگی، منتشر شده است، طراحی این گوشی، از جمله نمایشگر بزرگ 6.1 اینچی را آشکار می‌کند.

طبق شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد آیفون SE 4 را در سال آینده به بازار عرضه کند. گفته شده است که این مدل نسبت به نسخه‌های قبلی خود، دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.1 اینچی است. در حالی که مدل‌های قبلی از صفحه‌نمایش 4.7 اینچی بهره می‌برند. در واقع این اطلاعات، بر اساس رندرهای مفهومی آیفون SE 4 است. پس با توجه به اینکه این تصاویر رسمی نیستند، نمی‌توان به طور کامل به صحت آن اعتماد کرد.

همان طور که اشاره کردیم، رندرهای منتشر شده رسمی نیستند و توسط «جان پروسر» منتشر شده‌اند. طبق اطلاعات قبلی، می‌توان نتیجه گرفت، با توجه به اینکه مدل‌های آیفون SE 2 و SE 3 طراحی مشابه با آیفون 8 را داشتند، پس انتظار می‌رود iPhone SE 4 که قرار است در سال 2023 عرضه شود، طراحی مشابه با آیفو‌ن XR که در سال 2018 معرفی شد، داشته باشد. این طراحی حتی در رندر مفهومی آیفون SE 4 نیز قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی از نمایشگر آیفون SE4 فاش شد

رندرهای مفهومی آیفون SE 4 طراحی و ویژگی‌های این گوشی را فاش می‌کند

در رابطه با طراحی پنل جلویی آیفون اس ای 4، باید بگوییم که این گوشی همانند نسخه‌های قبلی خود، فاقد حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین نمایشگر است. همچنین دکمه هوم ندارد؛ اما از سوراخ ناچ در مرکز نمایشگر، بهره می‌برد. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند، مجهز به دکمه هوم در پنل جلویی دستگاه نیست، پس ممکن است این اولین گوشی اپل باشد که از سنسور اثرانگشت در کناره دستگاه بهره می‌برد.

رندرهای مفهومی آیفون SE 4

با وجود اینکه در گزارش‌های منتشر شده هیچ گونه اطلاعاتی از سخت افزار دستگاه داده نشده است، اما می‌توان حدس زد که این دستگاه مجهز به چیپست A15 یا A16 Bionic اپل خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های طراحی این دستگاه می‌توان به دوربین و فلش LED که بدون ماژول در پنل پشتی جایگذاری شده است و همچنین یک جفت بلندگو با پورت لایتنینگ که در لبه پایینی دستگاه مشاهده می‌شود، اشاره کرد.

لبه کناری سمت چپ این دستگاه نیز کلیدهای قطع صدا و همچنین تنظیم صدا تعبیه شده است و لبه سمت راست گوشی نیز شامل دکمه پاور و اسلات سیم کارت، خواهد بود. این دستگاه احتمالا در رنگ‌های سیاه، سفید و قرمز وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای مفهومی آیفون SE 4 که طراحی و ویژگی‌های این گوشی را فاش می‌کند، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر