;
coinex

ساعت پخش سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

مجموعه پلاک 13 که به کارگردانی مشترک آرش معیریان و شهاب عباسی ساخته شده است، از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از خلاصه داستان و ساعت پخش سریال پلاک 13 با ما همراه شوید.

مجموعه پلاک 13 که یکی از بهترین سریال های طنز ایرانی است، نخستین بار از تاریخ  ۱۴ آبان ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه سیما روی آنتن رفت و مورد استقبال بینندگان تلویزیون قرار گرفت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز اجتماعی هستید، می‌توانید سریال پلاک 13 را از روز چهارشنبه (26 مهر ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال پلاک 13 ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دلدار از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال پلاک 13 از چهارشنبه (26 مهر 1402) هر روز ساعت 16:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 24:00 بامداد و 08:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال پلاک 13
ساعت پخش سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم

تهیه کنندگی این سریال 90 قسمتی برعهده سلیم ثنائی بوده است. امیر ابیلی، محمد حسن رعیت‌پور، حامد آبکنار و مسعود غزنجایی نویسندگان این سریال هستند.

بازیگران سریال پلاک 13

  • اردلان شجاع کاوه در نقش جلال
  • شهره سلطانی در نقش مریم
  • حسین رفیعی در نقش تیمور
  • علی صادقی در نقش اشکان
  • فرزانه سهیلی در نقش فرناز
  • سامان دارابی در نقش شهاب
  • نگار عابدی در نقش مهسا
  • مهران ضیغمی در نقش امیر
  • ستاره حسینی در نقش رعنا
  • محمود جعفری در نقش هوشنگ
  • امیرحسین صدیق در نقش تجریشی
  • شهین تسلیمی در نقش عمه آذر (فخری)
  • اشکان اشتیاق در نقش فرزاد
  • آوا شراهی (بازیگر خردسال) در نقش سارا
  • کوروش ثنائی(بازیگر خردسال) در نقش احسان

خلاصه داستان سریال پلاک 13

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی اجتماعی می‌رویم که درباره‌ی یک ارث خانوادگی است.

ساعت پخش سریال پلاک 13
زمان تکرار سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم

سریال پلاک 13 درباره باغی است که عمه آذر برای برادرزاده‌هایش به ارث گذاشته و برای سکونت در آن شرط کرده که یک سال برادرزاده‌هایش همراه خانواده‌های‌شان در این عمارت زیبا در کنار هم زندگی کنند. این مجموعه، زندگی و کنار آمدن شخصیت‌های این پنج خانواده در عمارت عمه آذر را به تصویر کشیده است.

ثنایی تهیه‌کننده سریال پلاک 13 درباره قصه آن گفته است: «این سریال یک قصه واحد دارد و در هر قسمت اتفاقات مختلف و جالبی رخ می‌دهد که این اتفاقات نیز به یکدیگر متصل‌ هستند. این مجموعه تلویزیونی درباره پنج خانواده است که در این عمارت در کنار هم زندگی می‌کنند.»

کارگردان سریال پلاک 13

آرش معیریان در 25 آبان ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی برنامه نویسی کامپیوتر و کارگردانی سینما از دانشگاه هنر است. همچنین معیریان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است.

 زمان تکرار سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم

وی یکی از فعال‌ترین کارگردانان سینما و تلویزیون است. ایشان از سال ۱۳۷۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در سینما با دستیاری کارگردان، منشی‌گری صحنه و دستیاری تدوین آغاز کرد.

معیریان علاوه بر ساخت فیلم و سریال، عضو کانون تدوینگران خانه‌ی سینما، عضو کانون کارگردانان خانه‌ی سینما، مدرس کارگردانی فیلم و تدوین در دانشگاه‌های هنر (دانشکده‌ی سینما و تئاتر)، دانشگاه سوره (تهران و اصفهان) و دانشگاه جامع علمی کاربردی سروش (صداوسیما) است.

او همچنین در زمینه ترجمه فعالیت دارد و مؤلف و مترجم متون سینمایی (در حدود ۴۰ عنوان مقاله) در نشریه‌ها و ماهنامه‌ها و فصلنامه‌هایی چون: فارابی، بیدار، بیناب، هنرنامه و نقد سینما است.

کارنامه هنری آرش معیریان شامل ۲۵ فیلم سینمایی و سریال، حدود ۱۰ آنونس برای فیلم‌های سینمایی، نگارش کتاب «زیبایی شناسی سینمای تداومی» برای «دفتر پژوهش های سیما»، تدوین حدود ۴۰ فیلم سینمایی، سریال و فیلم داستانی برای سینما و تلویزیون، ۱۰ عنوان فیلم کوتاه، مستند و کلیپ، سه فیلم سینمایی است.

زن‌ها فرشته‌اند ۲ (۱۳۹۸)، آپاچی (۱۳۹۷)، دم‌سرخ‌ها (۱۳۹۶)، خالتور (۱۳۹۶)، فیتیله و ماه پیشونی (۱۳۹۰)، شیر و عسل (۱۳۸۸) و احضار شدگان (۱۳۸۶) برخی از آثار شناخته شده‌ی او هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال پلاک 13 نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

اردلان شجاع کاوه، شهره سلطانی، حسین رفیعی، علی صادقی، فرزانه سهیلی، سامان دارابی، نگار عابدی، مهران ضیغمی، ستاره حسینی، محمود جعفری، امیرحسین صدیق، شهین تسلیمی، اشکان اشتیاق، سیاوش مفیدی، پژمان بازغی، رامین ناصرنصیر، صفا آقاجانی، نعیمه نظام دوست، عسل قرایی و آرش نوذری بازیگران سریال پلاک 13 هستند.

سریال پلاک 13 چند قسمتی است؟

سریال طنز پلاک 13 در 90 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی آرش معیریان و شهاب عباسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال پلاک 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر