;
coinex

تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 با انتشار یک پوستر مشخص شد

تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 اعلام شد. به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی قصد دارد سری Redmi Note 12 را در ماه جاری میلادی رونمایی کند.

شیائومی در سال گذشته، حداقل 18 گوشی هوشمند مختلف را از جمله سری ردمی نوت 11 را به بازار معرفی کرد. حال این شرکت قصد دارد تا پایان امسال از گوشی‌های سری ردمی نوت 12 خود، رونمایی کند. طبق اعلامیه‌ای که در Weibo منتشر شده است، می‌توان گفت شیائومی سری Redmi Note 12 را در این ماه عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

تاریخ رونمایی ردمی نوت 12

در پست منتشر شده، جمله‌ای با عنوان “دو فناوری بزرگ” وجود خواهد داشت که یکی از آنها “اولین در جهان” است، مشاهده می‌شود که طبق این جمله، به نظر می‌رسد حداقل یکی از این دو گوشی به بازار جهانی معرفی خواهد شد.

تاریخ رونمایی ردمی نوت 12

هنوز هیچ اطلاعاتی از ویژگی‌ها و مشخصات در دسترس نیست؛ اما طبق گزارش‌های قبلی، سه گوشی سری Redmi Note 12 که شامل ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس می‌شود، به ترتیب از 67 وات، 120 وات و 210 وات شارژ سریع پشتیبانی خواهند کرد.

شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های نوت 12 پرو از جدیدترین چیپست مدیاتک، یعنی پردازنده Dimensity 1080 بهره می‌برد. این در حالی است که گزارش‌های قبلی خبر از وجود پردازنده Dimensity 920 در گوشی‌های سری ردمی نوت 12 می‌دادند. حال شیائومی به منظور بهبود و توسعه، تصمیم به تغییر پردازنده این گوشی‌ها گرفته است. در واقع این یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های پردازنده است که علاوه بر ارائه عملکرد قدرتمندتر به گوشی‌های سری ردمی نوت 12، از قابلیت دوربین 200 مگاپیکسلی نیز، پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی ردمی نوت 12 که توسط اعلامیه‌ای در Weibo منتشر شده است، چیست؟ به نظر شما اطلاعات کلیدی از این گوشی‌ها در چه زمانی به طور رسمی منتشر می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر