;
coinex

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان امروز 30 مهر 1401

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان  در روز پنجم مسابقات را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو در قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

مسابقات قهرمانی جهان زیر 23 سال کشتی آزاد روز گذشته آغاز شد و در اولین گام، دو نفر از نمایندگان ایران توانستند فینالیست شوند و یکی دیگر از نمایندگان ما نیز به دیدار رده‌بندی رسید.

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان

در اولین روز رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال که در اسپانیا در جریان است، در 5 وزن نخست، امیر محمد یزدانی و امیرعلی آذرپیرا به فینال مسابقات راه پیدا کردند. کیان محمود جانلو نیز امروز باید در جدول شانس مجدد به میدان برود. در این میان، محمد نخودی با بدشانسی به نماینده رژیم اشغالگر قدس خورد و به سر وزن نرسید تا یکی از امیدهای کسب مدال طلا از این رقابت‌ها حذف شود.

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان
پخش مستقیم کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان / پخش آنلاین کشتی زیر 23 قهرمانی جهان / پخش زنده کشتی امروز 26 مهر 1401/ پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان

رقابت‌های کشی زیر 23 سال قهرمانی جهان در شهر  پونت ودرا کشور اسپانیا از 25 مهر در حال برگزاری است و تا تاریخ 1 آبان ادامه خواهد داشت.

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال (ساعت 12:00)

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال (ساعت 18:15)

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر