;
coinex

تشکیل یک تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها

تلاش ناسا برای یافتن اطلاعات جدیدی از یوفوها آغاز شد. تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها از فردا کار خود را آغاز خواهد کرد.

تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها از فردا به مدت 9 ماه مأموریت خود را آغاز خواهد کرد. افرادی که برای این تحقیق گسترده انتخاب شده‌اند همه از زبده‌ترین دانشمندان جهان و متخصصان در زمینه‌های هوش مصنوعی، ایمنی هوافضا، علوم و داده‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: مرکز یوفوها در وزارت دفاع آمریکا آغاز به کار کرد

تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها

ناسا تیمی 16 نفره برای مطالعه و تحقیق در مورد یوفوها انتخاب کرده است. این تیم کار خود را از 24 اکتبر (2 آبان) به مدت 9 ماه آغاز خواهد کرد. این تحقیقات تا اواسط سال 2023 به طول خواهد انجامید. تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها باید رویدادهای آسمانی‌ای را بررسی کنند که نمی‌توان از آن‌ها به عنوان هواپیما یا پدیده‌های طبیعی شناخته شده یاد کرد. “توماس زوربوشن” معاون اداره مأموریت علمی ناسا در این‌باره می‌گوید:

کاوش درباره موارد ناشناخته فضا و جو قلب شخصیتی است که ما در ناسا تشکیل می‌دهیم. درک داده‌هایی که در مورد پدیده‌های هوایی ناشناس در اختیار داریم برای کمک به نتیجه‌گیری علمی در مورد چیزی که در آسمان ما اتفاق می‌افتد بسیار مهم است.

تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها

افرادی که برای این تحقیق گسترده انتخاب شده‌اند همه از زبده‌ترین دانشمندان جهان و متخصصانی در زمینه‌های هوش مصنوعی، ایمنی هوافضا، علوم و داده‌ها هستند.

از اعضای این تیم که توسط “دیوید اسپرگل” اخترفیزیکدان آمریکایی رهبری می‌شود می‌توان به: «اسکات کلی»، فضانورد سابق ناسا، «پائولا بونتمپی»، اقیانوس شناس و «شلی رایت»، دانشیار فیزیک دانشگاه کالیفرنیا اشاره کرد.»

همانطور که در بالا اشاره شد، تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها 16 نفر خواهد بود. این تیم 16 نفره مأموریت دارد تا اطلاعات غیرمنظمی که توسط سازمان‌های غیرنظامی، سازمان‌های تجاری و سایر منابع بدست آمده را بررسی کند. نتیجه این تحقیق و مطالعه که چگونگی تجزیه و تحلیل این اطلاعات بر کشف پدیده‌های هوایی ناشناس را بررسی می‌کند، تا اواسط سال 2023 به طول خواهد انجامید.

چندی پیش رصدخانه نجومی اصلی آکادمی ملی علوم اوکراین عنوان کرده بود که:

چندین شیء پرنده ناشناس یا همان یوفو در آسمان آسمان شهر کی‌یف، پایتخت این کشور مشاهده شده است.

علاوه بر این، نیروی دریایی آمریکا نیز گفته بود که ویدیوهای زیادی از یوفوها وجود دارد که به دلایلی مانند، حفظ امنیت ملی نمی‌تواند آن‌ها را به‌صورت عمومی منتشر کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره تشکیل یک تیم تحقیقاتی ناسا برای مطالعه یوفوها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر