;
coinex

سرویس معاملات ارز دیجیتال Oanda راه‌اندازی شد!

بروکر معروف Oanda فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال را آغاز نمود. سرویس معاملات ارز دیجیتال Oanda به پلتفرم معامله صرافی Paxos مجهز شده است.

مشارکت کارگزاری OANDA با Paxos امکان معامله ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران مستقر در ایالات متحده فراهم می‌کند. معاملات از طریق صرافی itBit Paxos در پلتفرم تلفن همراه Oanda صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: نمونه اولیه ارز دیجیتال ملی هنگ کنگ منتشر شد!

راه‌اندازی سرویس معاملات ارز دیجیتال Oanda

سرویس معاملاتی Oanda مستقر در نیویورک، اخیراً اقدام به رونمایی از یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال نموده است. این پلتفرم جدید، با مشارکت شرکت Paxos Trust راه‌اندازی شده و ارائه‌دهنده خدمات زیرساخت بلاک چین است.

کاربران آمریکایی از این پس می‌توانند در کنار سبد معاملاتی فارکس خود به معامله ارزهای دیجیتال نیز بپردازند. طبق ادعای کارگزاری Oanda، سرمایه‌گذاران به خدمات صرافی itBit Paxos در پنل معاملاتی دسترسی خواهند داشت. معامله‌گران علاوه بر اکانت‌های fund trading، رمزارزهای اصلی نظیر بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را نیز معامله خواهند کرد.

سرویس معاملات ارز دیجیتال Oanda

شرکت Paxos، شریک فعلی Oanda، یک شرکت ارائه‌دهنده زیرساخت بلاک چین است که از فناوری اختصاصی جهت توکن‌سازی، تجارت و تسویه دارایی‌ها استفاده می‌کند. Paxos تاکنون راه‌حل‌های بلاک چین سازمانی را برای شرکت‌هایی نظیر Paypal ،Interactive Brokers،Meta ،Mastercard MercadoLibre ،Nubank ،Bank Of America ،Credit Suisse و Societe Generale ارائه داده است.

علاقه سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال

گاوین بامبری (Gavin Bambury)، مدیر اجرایی Oanda معتقد است که مشارکت اوندا با Paxos منجر به بهبود پیشنهادات شرکت در حوزه رمزنگاری خواهد شد. جسیکا بستد (Jessica Bestead)، مدیر Oanda اعلام کرد که تصمیم شرکت جهت ارائه خدمات معاملات ارز دیجیتال به دلیل تقاضای بالای معامله‌گران فعال پلتفرم صورت گرفته است.

راه‌اندازی سرویس معاملات ارز دیجیتال Oanda نشانه‌ای از آن است که شرکت‌کنندگان بیشتری در بازار به دنبال قرار گرفتن در معرض دارایی‌های دیجیتال هستند.

کارگزاری Oanda در سال 1996 تأسیس شد. طبق ادعاهای مدیران اواندا، این پلتفرم اولین پلتفرمی است که داده‌های مرتبط با نرخ ارزها را به صورت رایگان در اینترنت به اشتراک می‌گذارد. پلتفرم وب تریدینگ این کارگزاری نیز 5 سال پس از تأسیس شرکت راه‌اندازی شد.

در سال‌های اخیر، بسیاری از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات تجارت ارزهای خارجی و دارایی‌های سنتی، خدمات کریپتو را نیز به لیست سرویس‌های خود اضافه کرده‌اند. طبق گزارش وبسایت خبری کوین تلگراف، سرویس معاملات ارز دیجیتال Oanda به منظور حمایت از تقاضای رو به رشد معامله رمزارزها راه‌اندازی شده است. کارگزاران سابق فارکس از گروه Jeffries Financial نیز برای سرمایه‌گذاران نهادی خود یک صرافی جدید ارز دیجیتال راه‌اندازی کردند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره راه‌اندازی سرویس معاملات ارز دیجیتال Oanda چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر