;
coinex

حضور آثار NFt  آرتیست ایرانی ، امیر موحدی در کشور ایتالیا!

حضور NFt آرتیست ایرانی ، امیر موحدی در کشور ایتالیا! امیر موحدی دیجیتال آرتیست ان اف تی در ایتالیا چه می‌کند؟

امیر موحدی، دیجیتال آرتیست ان اف تی در ایتالیا چه می کند؟!

با گذر زمان، هر روزه شاهد توجه بیشتر جهان به حوزه های نو ظهور NFT و متاورس هستیم. هنرمندان ایرانی حوزه NFT  عموما ناشناخته هستند و مردم از آنها اطلاعات زیادی ندارند. با همه این اوصاف، به گزارش تکراتو 4 اثر نقاشی از امیر موحدی، نقاش وNFT  آرتیست ایرانی، در کنار دیگر آثار هنرمندان سرشناس جهان در کشور ایتالیا به نمایش درآمده اند.

امیر موحدی، کارآفرین حوزه هنر و برگزارکننده نمایشگاه های مختلف هنری در ایران است، او بیشتر در کنار آثار هنریش، در حوزه آموزش Nft و دوره آموزش Nft خود در ایران شناخته می شود.

از آموزش Nft تا کارآفرینی هنر !

امیر موحدی به عنوان مدرس حوزه Nft  و هنر در ایران فعالیت می کند، آثار هنری وی در پلتفرم سرشناس Open sea  به نمایش و فروش درآمده اند، یکی از سرشناس ترین آثار او در حمایت از مردم اوکراین در جنگ بین اوکراین و روسیه در پلتفرم اوپن سی، به ارزشی بیش از 700 دلار به فروش رسیده است.

Cryptofars، UdemyIran  و همچنین آکادمی سیتکس از جمله مجموعه هایی هستند که در ایران در حوزه آموزش NFT در کنار آکادمی امیر موحدی در حوزه برگزاری دوره های آموزش ان اف تی فعالیت می کنند. وی مالک گروه بازرگانی موحدی در استان مازندران است و قصد دارد با تغییر نگاه جامعه نسبت به ارزهای دیجیتال و حوزه آنلاین، نگاه و اندیشه جدیدی به هنرمندان و علاقه مندان به دنیای دیجیتال ارائه دهد. موحدی پیش تز در مصاحبه با خبرگزاری اقتصاد 24 اعلام کرده بود که همه ما ناچار به پذیرش NFT و متاورس هستیم و بهتر است دیر یا زود خود به آن بپیوندیم، پیش از آنکه دیر شود و مجبور شویم.

ویدئوی آثار هنری امیر موحدی در کشور ایتالیا را ببینید:

IMG_9688

همچنین بیشتر بخوانید:

خرید زمین در متاورس

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر