;
coinex

تاریخ احتمالی رونمایی پیکسل 7a مشخص شد

سرنخ‌های رؤیت شده در سایت آمازون نشان دهنده تاریخ احتمالی رونمایی پیکسل 7a هستند که جزء گوشی‌های اقتصادی‌تر اما قدرتمند گوگل به شمار می‌رود.

گرچه گوگل رسماً اطلاعات تأیید شده‌ای درباره پیکسل 7a منتشر نکرده اما ظاهراً در فروشگاه آنلاین آمازون سرنخ‌هایی از این محصول مشاهده شده و حالا کاربران می‌توانند برای رویداد رونمایی از این محصول، ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

رونمایی پیکسل 7a محصولی سبک‌تر و ارزان‌تر اما قدرتمند و مطمئن

سری محصولات «a» گوگل، جایگزین اقتصادی‌تر گوشی‌های پرچمدار این شرکت یعنی پیکسل محسوب می‌شوند که جدیدترین آنها پیکسل 6a بود که حدود 3 ماه پیش معرفی شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، احتمالاً باید در نیمه اول سال 2023 منتظر رونمایی یا حتی عرضه محصول جدید گوگل باشیم.

رونمایی پیکسل 7a
گزینه ثبت نام برای رونمایی از پیکسل 7a که سایت GSMarena آن را منتشر کرده است.

اگر این شایعات درست باشند، احتمالاً گوگل میلیون‌ها سفارش برای این گوشی سری a خواهد گرفت. در این صورت می‌توان گفت که این شرکت اطمینان زیادی به عملکرد این محصول دارد که البته برای قضاوت نهایی باید منتظر بمانیم.

شایعات مربوط به رونمایی پیکسل 7a بسیار متنوع هستند. عده‌ای معتقدند که چند نسخه از این گوشی وجود خواهد داشت – با ابعاد و ظرفیت‌های مختلف – و حتی ممکن است این گوشی تاشو باشد.

در مجموع انتظار می‌رود که پیکسل 7a نسخه‌ای ساده‌تر از پیکسل 7 باشد و حتی دوربین آن نسبت به این گوشی ضعیف‌تر باشد چون قبلاً این روند را برای پیکسل 6 و پیکسل 6a مشاهده کرده بودیم. معمولاً سری a قابلیت‌های سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی‌های اقتصادی‌تر نشان می‌دهند.

نمی‌توان قضاوت کرد که این سرنخ عمدی منتشر شده یا خیر اما معمولاً اعلامیه‌هایی به این سبک منجر به رونمایی و معرفی یک محصول می‌شوند. به هر حال، برای اطمینان از این موضوع باید منتظر انتشار خبرهای رسمی بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی پیکسل 7a و این سری از محصولات گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر