;
coinex

اپلیکیشن Camera Assistant سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی رسما منتشر شد

به‌تازگی از اپلیکیشن Camera Assistant سامسونگ رونمایی شد‌ه است. این برنامه قابلیت‌های ویژه‌ای را برای دوربین گوشی‌های گلکسی به همراه دارد.

اخیرا غول تکنولوژی کره‌ای برنامه جدیدی را در اختیار کاربران اسمارت‌فون‌های گلکسی قرار داده که به‌عنوان یک زیر مجموعه‌ از برنامه‌‌های Good Lock شناخته می‌شود. در حال‌حاضر این اپلیکیشن در برخی از مارکت‌ها عرضه شده است.

باید گفت که Camera Assistant برای کاربرانی که به عکاسی علاقه‌مند هستند بسیار مناسب خواهد بود؛ چراکه این برنامه امکاناتی فراتر از امکانات اپ دوربین که به صورت بومی در اسمارت‌فون‌های گلکسی حضور دارد را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان فعال یا غیرفعال کردن HDR خودکار و فیلتر نرم‌سازی بافت‌‌ها و جابه‌جایی خودکار لنزها هنگام تصویر برداری از سوژه‌های دوردست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: سنسور 200 مگاپیکسلی HPX سامسونگ برای بازار چین معرفی شد

ویژگی‌‌های منحصر به فرد اپلیکیشن Camera Assistant سامسونگ

در ابتدا بدنیست به این نکته اشاره کنیم که هنوز اپلیکیشن Camera Assistant در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است. تا این لحظه کاربران گوشی‌‌های گلکسی تنها در چند کشور محدود از جمله هند و کره‌جنوبی قادر به استفاده از این برنامه هستند.

یکی از نکات قابل توجه اپلیکیشن مذکور، امکان فیلم‌برداری هنگام استفاده از حالت Photo Mode است. ناگفته نماند که جهت بهره بردن از این ویژگی، نیاز نیست که عملیات پیچیده‌ای از سوی کاربران انجام شود. برای شروع فیلم‌برداری، تنها باید چند ثانیه کلید شاتر را نگه داشت. علاوه بر این، اپلیکیشن Camera Assistant به کاربران اجازه می‌دهد که هنگام فعال کردن تایمر دوربین، تعداد تصاویری که بعد از اتمام تایمر قرار است ثبت شود را مشخص کنند. همچنین، جهت صرفه‌جویی در مصرف باتری، اگر از دوربین گوشی به مدت دو دقیقه استفاده نشود، اپلیکیشن Camera Assistant به صورت خودکار بسته خواهد شد.

Samsung Camera Assistant

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که هنگام عکاسی از یک سوژه متحرک، به‌خاطر محو شدن شدید تصویر از ثبت عکس منصرف شده باشید. اپلیکیشن Camera Assistant سامسونگ برای برطرف کردن این مشکل از قابلیت Quick Shot یا عکس‌برداری سریع پشتیبانی می‌کند. عکس‌هایی که با استفاده از ویژگی Quick Shot ثبت می‌شوند، اندکی با کاهش کیفیت همراه هستند؛ اما نکته مثبت این است که محو شدن تصویر در اثر حرکت سوژه بسیار ناچیز خواهد بود.

هنگامی که گوشی از طریق کابل HDMI به یک نمایشگر متصل شده باشد، برنامه Camera Assistant برای آسوده شدن کار عکاسان، تمام نمادهای روی صفحه را مانند منو و سایر دکمه‌ها حذف خواهد کرد. چنین قابلیتی می‌تواند کیفیت کار عکاسان حرفه‌ای را تا حد قابل توجه‌ی افزایش دهد. در آخر باید گفت که تمام امکانات یاد شده، در بخش تنظیمات اپلیکیشن دوربین سامسونگ در قسمت Camera Assistant در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اپلیکیشن Camera Assistant سامسونگ چیست؟ آیا چنین برنامه‌ای می‌تواند سبب شود که در آینده، عکاسان حرفه‌ای بیشتر از دوربین اسمارت‌فون‌ها در پروژه‌های خود بهره ببرند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر