;
coinex

رندرهای گلکسی A14 مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرد

رندرهای گلکسی A14 خبر از طراحی و وجود سه دوربین در این گوشی می‌دهد، این رندرها مشخصات کلیدی دیگری از این گوشی مقرون به‌صرفه را نیز نشان می‌دهند.

طراحی گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A14 در قالب رندرهای منتشر شده پیش از عرضه رسمی آن فاش شده است. برای یادآوری، لازم است ذکر کنیم که چندی پیش یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه از سری A با نام گلکسی A04e سامسونگ عرضه شده بود.

ظاهرا این گوشی در اوایل سال 2023 وارد بازارهای جهانی خواهد شد. بنابراین اکنون، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی دیگر از سری A در مناطق مختلف است. جای تعجب نیست که جانشین احتمالی گلکسی A13 نام گلکسی A14 را یدک می‌کشد. شایان ذکر است، سامسونگ ممکن است به زودی تاریخ عرضه گلکسی A14 را نیز رسماً مشخص کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

مشخصات کلیدی در رندرهای گلکسی A14

رندرهای گلکسی A14 با تصاویری از طراحی این گوشی هوشمند سامسونگ در اینترنت ظاهر شده است. رندرهایی از طراحی رسمی گلکسی A14 توسط Sudhanshu Ambhore در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. او در پیام توییتری خود علاوه بر اشتراک تصاویری از رندرهای گلکسی A14 ، این گوشی 5G معرفی کرده است.

رندرهای گلکسی A14

سامسونگ گلکسی A14 در چندین بازار از جمله هند عرضه خواهد شد. طبق گزارش MySmartPrice، قیمت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14 در هند می‌تواند حدود 15000 روپیه باشد.

به نظر می‌رسد گلکسی A14 از طراحی قاب تخت در رندرهای طراحی شده لو رفته استفاده کرده است. همچنین، پنل پشتی سه حلقه دوربینی که کمی بیرون زده را در خود جای داده است. یک ماژول فلاش LED نیز در کنار این چینش دوربین‌ها وجود دارد.

علاوه بر این، نمایشگر دارای یک بریدگی (ناچ) قطره‌ای برای دوربین سلفی است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش کم و باریک هستند، اما گوشی دارای لبه پایینی ضخیم است. همچنین لبه سمت راست دکمه‌های صدا و پاور را در خود جای داده است.

رندرهای گلکسی A14

دکمه پاور احتمالا به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد. علاوه بر این، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، درگاه USB Type-C و جایگاه بلندگو نیز در پایین قرار گرفته است. گلکسی A14 احتمالا در رنگ‌های مختلفی وارد بازار خواهد شد. با این حال، رندرها رنگ سبز این گوشی را نشان می‌دهند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که در حال حاضر هیاهوی زیادی در مورد سری گلکسی S23 وجود دارد. مدل اولترا این گوشی می‌تواند با 12 گیگابایت رم عرضه شود. ظاهراً این گوشی‌های پرچمدار این سری سامسونگ در اوایل سال 2023 معرفی خواهند شد. سامسونگ احتمالاً در همان زمان گلکسی A14 را نیز معرفی خواهد کرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره رندرهای گلکسی A14 که به تازگی برخی مشخصات مثل طراحی آن را منتشر کرده است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر