;
coinex

عدم تمدید بسته های اینترنت کاربران ؛ خلف وعده رگولاتوری!

عدم تمدید بسته های اینترنت کاربران این روزها خبرساز شده است. این سازمان وعده داده بود بسته اینترنت کاربران را تمدید کند و هنوز به آن عمل نکرده است.

حدود 20 روز قبل، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وعده‌ی تمدید زمان استفاده از بسته اینترنت همراه کاربران را اعلام کرد. بنابراین وعده قرار بود بسته‌هایی که به دلیل قطعی و اختلال ایجاد شده در اینترنت کشور بلااستفاده شدند، تمدید شوند. اما هنوز شاهد عدم تمدید بسته های اینترنت کاربران هستیم. اپراتورها اعلام کردند که همچنان در انتظار ابلاغ رگولاتوری هستند.

بیشتر بخوانید: نهاد مسئول رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ ؛ مسئولیت فیلترینگ ها با کیست؟ [+ ویدیو تکمیلی]

عدم تمدید بسته های اینترنت کاربران

طبق اننشار اطلاعیه‌ای از سوی رگولاتوری در تاریخ 12 مهرماه قرار بود مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران در این بازه‌ی زمانی تمدید شود.

 

عدم تمدید بسته های اینترنت کاربران

اما حالا و بعد گذشت روزها این وعده محقق نشده است. سیتنا به طور رسمی امروز از عدم ابلاغ این دستور به اپراتورهای تلفن همراه خبر داد. ابلاغی که بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیش‌تر قرار بود انجام شود تا در زمان رفع محدودیت‌ها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران، از زمان بروز قطعی اینترنت، تمدید گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خلف وعده رگولاتوری و عدم تمدید بسته های اینترنت کاربران کاربران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دیگه آخرین روزای خوش خوشان و امپراطوری اپراتورها هست نهایتش ۵تا ۶ماه دیگه ابزارهای متصل شدن به استارلینک اینقدر زیاد و قیمتش ارزانتر میشه که اکثر مردم از اینترنت پرسرعت و بدون فیلترینگ استارلینک استفاده میکنن آنوقت اپراتورها گدایی میافتن تنها راه مقابله با استارلینک جمع کردن گیرنده ش هست وگرنه جور دیگه نمیتونن کاری کنن چون استارلینک بالای ۳تا ۴هزار ماهواره کوچک فرستنده درفضا داره و عملا قطع کردن دسترسی به استارلینک محاله

    پاسخ