;
coinex

وان پلاس نورد N300 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی هوشمند وان پلاس نورد N300 با پشتیبانی از شبکه 5G و تراشه دایمنسیتی ۸۱۰، به همراه توان شارژ ۳۳ وات در بازار آمریکا عرضه شد.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، در بازار ایالات متحده شاهد عرضه اسمارت‌فون مورد انتظار وان پلاس یعنی نورد N300 با چیپست مدیاتک هستیم. پیش از این نورد N200 5G در بازار آمریکا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی شناخته شد و حدود ۶۰ درصد از کل فروش اسمارت‌فون‌های وان پلاس را در ایالات متحده به خود اختصاص داد.

به همین دلیل می‌توان گفت که نورد N300 5G اهمیت بسیار زیادی برای کمپانی وان پلاس دارد و تنها باید صبر کرد و دید که آیا این محصول می‌تواند موفقیت نسخه قبلی خود را تکرار کند یا اینکه کاربران خرید سایر گوشی‌های میان‌رده را ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مشخصات وان پلاس نورد N300

وان پلاس نورد N300 یک نمایشگر IPS ال سی دی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن HD+ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ابعاد صفحه نمایش این محصول معادل ۶.۵۶ اینچ خواهد بود که در مقایسه با ابعاد نمایشگر نسل قبلی خود افزایش یافته است. همچنین، در پنل جلویی نورد N300 شاهد تغییر طراحی محل قرار گرفتن دوربین سلفی هستیم. پیش از این دوربین سلفی N200 در داخل بریدگی پانچ‌هول قرار داشت، اما N300 از ناچ قطره‌ای به‌عنوان محل قرار گرفتن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خود بهره می‌برد.

ONEPLUS NORD N300 5G

در ادامه باید گفت که سیستم تصویر برداری اصلی وان پلاس نورد N300، شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سیستم امنیتی این اسمارت‌فون از اسکنر اثر انگشت استفاده می‌شود که بر روی کلید پاور قرار گرفته است. گفتنی است که ظرفیت باتری در N300 5G تغییری نداشته و همچنان از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جهت تامین توان موردنیاز گوشی استفاده می‌شود؛ اما توان شارژ باتری وان پلاس نورد N300 به ۳۳ وات افزایش یافته است. در بخش نرم‌افزار این محصول، شاهد استفاده از پوسته اندرویدی Oxygen OS هستیم، که بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

یکی از نکات قابل توجه نورد N300 5G، ارائه تنها یک نسخه از دستگاه است. به همین خاطر کاربرانی که تصمیم به خرید این گوشی هوشمند را دارند، هیچ انتخابی جهت تغییر RAM و حافظه داخلی آن نخواهند داشت. نورد N300 با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، در بازارهای آمریکا با قیمت ۲۲۸ دلار قابل خرید است. لازم به ذکر است که N300 تنها دارای یک رنگ‌ یشمی تیره خواهد بود و فروش آزاد آن از تاریخ ۳ نوامبر آغاز می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره وان پلاس نورد N300 چیست؟ آیا سخت‌افزار این محصول می‌تواند انتظار کاربران را به‌عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی برآورده کند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید‌.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر