قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن ؛ با قدرتمند ترین ها آشنا شوید

شونن به خاطر اکشن زیاد معروف است و این انیمه‌ها سرشار از خانواده‌های قدرتمند هستند. با فیگار بمانید تا با قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن آشنا شوید.

فیلم جدید Dragon Ball Super: Super Hero که اخیراً اکران شده است، رکورد باکس آفیس بهترین افتتاحیه انیمه را شکست و ثابت کرد که ژانر شونن هنوز هم تأثیرگذارترین ژانر (انواع ژانرهای انیمه) انیمه است. با عناوین پردرآمد زیادی مانند ناروتو، دراگون بال و وان پیس، شونن (تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن) به این زودی‌ها محبوبیت خود را از دست نخواهد داد.

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

با قدرتمند ترین ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

هر کسی که با این ژانر آشنا باشد می‌داند که شونن بدون نمایش قدرت بی‌نظیر شخصیت‌های خود محبوبیت زیادی نخواهد داشت. بسیاری از این قدرت‌ها از طریق ژنتیک منتقل شده است که در نهایت به یک قبیله یا خانواده بزرگ و قدرتمند تبدیل می‌شوند.


همین باعث می‌شوند برخی از قبیله‌ها یا خانواده‌ها در انیمه به قدرت‌های بی‌نظیری برسند که همه اعضای آنها را قدرتمند می‌کند. پس اگر می‌خواهید با قوی ترین خانواده در انیمه های شونن آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین خانواده های قدرتمند در انیمه های شونن بپردازیم.

The Zabi Family

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

خانواده زابی بر حکومت زئون حکومت می‌کند و یک خانواده اسفنوئیدی اشرافی برجسته است. رهبران این خانواده Degwin Sodo Zabi و Naliss Zabi هستند. گیهرن، ساسرو، کیسیلیا، دوزله و گرما پنج فرزند خانواده می‌باشند. زنا با دوزل ازدواج کرد و کوچکترین عضو خانواده، مینووا لائو زابی را به دنیا آورد. گلمی توتو و خواهران آلیشیا و گلوریا زابی نیز به عنوان اعضای خانواده زابی فرض می‌شوند.

همه فرزندان دگوین در سیستم‌های نظامی و سیاسی زئون دارای موقعیت‌های برجسته‌ای هستند. نخست وزیر و فرمانده عالی زئون گیرن زابی بود. این خانواده با هم به دنبال حکومت بر کره زمین با به دست گرفتن کنترل ارتش، رسانه‌ها، پلیس امنیت دولتی و سایر حوزه‌های عمومی بودند.

The Hanma Family

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

سری Baki The Grappler به دلیل تاکید بر هنرهای رزمی، دارای شخصیت‌های بسیار قوی است. با این حال، اعضای خانواده هانما نسبت به دیگر شخصیت‌ها برجسته هستند. با اینکه این خانواده تنها دارای سه عضو با نام‌های باکی، یوجیرو و جک می‌باشد، قوی‌ترین خانواده این مجموعه است.

یوجیرو به عنوان قوی‌ترین موجود تاریخ شناخته می‌شود. با توجه به شاهکارهای باورنکردنی متعددی که انجام داد، او در دنیای هنرهای رزمی با خدا برابری می‌کند. شخصیت اصلی، باکی، به عنوان قهرمان میدان زیرزمینی گنبد توکیو مشهور است. جک برای تقویت هیکل خود از داروی آزمایشی x4 استفاده کرد و فقط به خاطر خون هانما توانست زنده بماند.

Vegeta’s Family

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

خانواده Vegeta ترکیبی از Saiyan و خون انسان است که به عنوان The Briefs از سمت انسان نیز شناخته می‌شود که با دکتر بریف و بیکینی از سمت انسان و کینگ وجتا از سمت سایان‌ها شروع شده است. Vegeta، شاهزاده سیاره Vegeta، قوی‌ترین عضو این خانواده است.

تاربل، برادر وجتا، یک سایان خون خالص است، البته او قدرت خاصی ندارد. با اضافه شدن پسرش ترانکس و بعدها Future Trunks از واقعیتی دیگر، خانواده Vegeta بسیار قدرتمند شدند. Future Trunks به عنوان یک قهرمان قدرتمند بعداً در سریال ظاهر می‌شود. بولما مهمترین شخصیت زن داستان (بهترین شخصیت های زن در انیمه) و دانشمند بزرگی است. بولما چندین بار به Vegeta کمک کرده تا به قوی‌ترین جنگنده Z تبدیل شود.

Uzumaki Clan

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

اوزوماکی‌ها یکی از قبیله‌های اصلی سری ناروتو (قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی) هستند و قبلاً یک قبیله برجسته در اوزوشیوگاکوره بودند. آنها روابط خانوادگی دور از قبیله سنجو هستند که از Asura Otsutsuki می‌آید. شخصیت اصلی، ناروتو، نیز متعلق به قبیله اوزوماکی است و رهبر فعلی دهکده برگ پنهان می‌باشد. میتو، کوشینا، بوروتو، کارین، هیناتا، هیماواری و آشینا نیز اعضای این قبیله شناخته شده هستند.

نیروهای زندگی یا چاکرا اعضای قبیله اوزوماکی از بدو تولد فوق العاده هستند. آنها به کندی پیر می‌شوند و طول عمر عجیب و غریب زیادی دارند. اوزوماکی‌ها با مصرف چاکرای خود، توانایی سریعی برای شفای خود و دیگران دارند. با اینکه همه اوزوماکی‌ها قدرت ارثی عظیمی دارند، ناروتو قوی‌ترین فرد در قبیله خود و کل جهان ناروتو است.

Ackerman Clan

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

در اینمه حمله به تایتان (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان)، آزمایش‌هایی که امپراتوری الدیان با سوژه‌های علم یمیر و تیتان انجام داد، منجر به توسعه ناخواسته آکرمنز شد. قبیله آکرمن به عنوان یک سلسله جنگجو از پادشاه الدیا محافظت می‌کرد. با این حال، آنها به دلیل رد ایدئولوژی کارل فریتز تحت تعقیب قرار گرفتند. لیوای، میکاسا و کنی تنها اعضای قبیله بودند که زنده ماندند.

آکرمن‌ها دارای نیروی بیدار شده‌ای هستند که با غریزه بقا فعال می‌شود. آنها در برابر قدرت تایتان بنیانگذار مقاوم هستند. بدون تبدیل شدن به یک تایتان یا به ارث بردن هیچ یک از نه تایتان، آنها می توانند قدرت تایتان ها را به نمایش بگذارند. دو نفر از دوست داشتنی ترین شخصیت های حمله به تایتان، لیوای قوی ترین سرباز بشریت بود و میکاسا بهترین کارآموز در کلاس خود بود.

The Joestar Family

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

جوستارها با داشتن یک علامت ستاره‌ای شکل متمایز روی شانه چپ خود، خانواده بسیار بزرگی هستند. خط Joestar که در اصل از انگلستان است، امروزه شامل بیش از 25 عضو می‌باشد که ترکیبی از انگلیسی، آمریکایی، ژاپنی و ایتالیایی هستند. جوستارهای اصلی که در این سریال حضور دارند عبارتند از: جاناتان، جوزف، جوتارو، جوسکه، جانی، جورنو جووانا و جولین کوجو.

خانواده جوستار با ماوراء الطبیعه ارتباط دارند. آنها همچنین مستعد داشتن قدرت‌های ماوراء طبیعی هستند. ریپل توسط جوستارهای قبلی استفاده می‌شد و جوزف آخرین آنها بود. پس از آن، خانواده توانایی اِستَند را پذیرفتند و به همه قدرت استند قوی داده شد. نسل جوستار بسیار ثروتمند و قوی است و حضور آنها در فهرست قدرتمند ترین خانواده ها در انیمه های شونن بسیار مهم بود.

The Zoldyck Family

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

خانواده زولدیک مرگبارترین و مشهورترین خانواده قاتل در دنیای Hunter X Hunter (بهترین شرورهای انیمه Hunter X Hunter) است. نام آنها به تنهایی می‌تواند مردم را بترساند و وحشت زده کند. خانواده زولدیک 10 عضو دارد: ماها، مسن‌ترین عضو زنده، زیگ، زنو، رهبر فعلی و پسر زنو، سیلوا، همسر سیلوا، کیکیو، سه پسر با نام‌های ایلومی، میلوکی و کیلوا، خواهرشان آلوکا و آخرین فرزند، کالوتو. بزرگ‌ترین کودک، ایلومی، در مخفی کردن خود متخصص است، در حالی که میلوکی یک متخصص کامپیوتر و یک هکر ماهر می‌باشد.

یکی از شخصیت‌های اصلی سریال پسر سوم سیلوا، کیلوا است. او در شش سالگی به مسابقات Heaven’s Arena فرستاده شد. همه افراد خانواده دارای قدرت زیاد، مقاومت در برابر سم و محرک‌های شدید الکتریکی و دردناک هستند. خط اصلی کار آنها ترور افراد برای پول است.

Uchiha Clan

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

قبیله اوچیها، قدرتمندترین خانواده از چهار خانواده نجیب کونوهاگاکوره، از پسر بزرگتر از دو پسر حکیم شش راه گرفته شده است. این قبیله شینوبی‌هایی ایجاد می‌کند که فوق العاده با استعداد و نبرد محور هستند. ایندرا اوتسوتسوکی، موسس گروه و فوگاکو، مادارا، ایزونا، ایتاچی، ساسکه و شیسویی از جمله بیش از 18 عضو قابل توجه آن هستند. با این حال، ایتاچی کل قبیله را به قتل رساند و تنها سه نفر را زنده گذاشت. سه اوچیها باقی مانده، ایتاچی، ساسکه و اوبیتو با نام مستعار توبی بودند.

شارینگان، kekkei genkai قبیله اوچیها، چیزی است که باعث قدرت عظیم آنها می‌شود. آن‌ها می‌توانند چاکرا را حس کنند، از انواع گنجوتسو استفاده کنند، و از همه مهم‌تر، جوتسوی حریف را با استفاده از شارینگان خود کپی کنند. ساسکه و ایتاچی تبدیل به مهم‌ترین شخصیت‌های اصلی سریال با بهترین آرک شخصیت‌ها (بهترین آرک های انیمه ناروتو) می‌شوند. قبیله اوچیها در میان شخصیت‌های گسترده ناروتو جزء قوی‌ترین‌ها می‌باشد.

The Monkey Family

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

One Piece یک انیمه افسانه‌ای است که قهرمان اصلی آن Monkey D. Luffy می‌باشد. او رهبر دزدان دریایی مشهور کلاه حصیری است. خانواده میمون‌ها علیرغم داشتن تنها سه عضو از نظر تبار، قدرتمند و تأثیرگذار هستند. Monkey D. Luffy، Monkey D. Dragon و Monkey D. Garp همگی بخشی از آن هستند. از طریق مراسم ساکازوکی، Portgas D. Ace و Sabo به برادرهای Luffy تبدیل شدند.

Monkey D. Garp قوی‌ترین عضو نیروی دریایی است و دون چینجائو را تنها با یک ضربه شکست داد. دو برادر قسم خورده لوفی نیز مردانی با قدرت بسیار عظیم هستند. آس فرزند بیولوژیکی پادشاه دزدان دریایی، گل دی. راجر است و بخش دوم دزدان دریایی ریش سفید را رهبری می‌کرد. سابو رئیس ستاد ارتش انقلاب است که بعد از Dragon در رتبه دوم کل ستاد قرار دارد.

The Son Family

قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن
قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن

خانواده Son قدرتمندترین خانواده در چند جهان دراگون بال هستند. پدربزرگ گوهان گوکوی کوچک را که در اصل پسر باردوک و جین بود، برای شروع این خانواده به فرزندی پذیرفت. اعضای قابل توجه این خانواده شامل Son Bardock، Raditz، Goku، Gohan و Goten هستند. چی چی و ویدل، دو تن از اعضای زن این خانواده نیز رزمی کارهای ماهری هستند.

گوکو قوی‌ترین سایان در مولتی‌ورس دراگون بال است. با این حال، گوهان و گوتن به سنت خود ادامه می‌دهند و بارها توانایی‌های مافوق بشری خود را نشان می‌دهند. گوهان با شکست دادن Cell پس از تبدیل شدن به Super Saiyan 2، به خط داستانی Cell پایان داد. گوتن بسیار توانمندتر از گوکو و گوهان در سن اوست. او می‌تواند در هفت سالگی به یک سوپر سایان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “قوی ترین خانواده ها در انیمه های شونن ؛ با قدرتمند ترین ها آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *