;
coinex

بزرگترین عملیات مجازی جهان ؛ ساخت روزانه 4 هزار اکانت در توییتر

در پی حوادث اخیر کشور، کارشناس و پژوهشگر رسانه‌ای گفت: به دنبال اتفاقات، ۴ هزار اکانت در هر روز ساخته می‌شود؛ در واقع بزرگترین عملیات مجازی جهان رخ می‌دهد.

به گفته دانشگاه جامع علمی کاربردی، به دنبال شروع ناآرامی‌های اخیر در کشور، به تلاش بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشستی به عنوان تحلیل رسانه‌ای دشمن، توسط مدرسان، مسئولین فرهنگی و دانشجویان این دانشگاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: کوچ مردم به پلتفرم های ایرانی ؛ استفاده از فیلترشکن کمتر شده است؟

بزرگترین عملیات مجازی جهان

به گفته کارشناس و پژوهشگر رسانه، محمد لسانی، به طور کلی در مسائل پیش‌رو یک بحران نمایی وجود دارد که قابل تشخیص است. در اندیشکده شورای آتلانتیک، اتاق فکر ناتو، این مسأله که چگونه یک لحظه را در ایران تبدیل به یک جنبش کنیم، مورد ‌بررسی قرار گرفته بود.

بزرگترین عملیات مجازی جهان

در ادامه این موضوع لسانی گفت: در شبکه اجتماعی توییتر ، بزرگترین عملیات در خصوص ایران انجام شده است. بنار گفته خودِ توئیتر، با این اقدام کل رکوردها جابه‌جا شده‌اند. در پی این عملیات بزرگ جهانی، سلبریتی‌ها نیز ناخواسته در مسیری که خواسته آن‌هاست، قرار می‌گیرند. همچنین به صراحت بیان کرد:

این افراد، خودشان اطلاع دارند که اتفاقات اخیر جنبش نیست. در واقع قصد داشتند یک لحظه را تبدیل به جنبش کنند و یک انقلاب رباتیک راه‌اندازی نمایند. با توجه به اطلاعات موجود در مقاله سی ان ان، بازی با ایران بسیار خطرناک است و احتمال دارد ایران را به وضعیتی مشابه وضعیت سوریه و یمن تبدیل کند.

هم‌چنین به گفته لسانی در خصوص همین موضوع، تعداد کاربران توییتر در زمان قطعی اینترنت کم‌ می‌شود. در واقع از ۴۰ هزار فرد، ۸ هزار نفر کاهش می‌یابد. بر همین اساس کاملا قابل مشهود است که چه تعداد از داخل ایران و چه تعداد در خارج فعالیت دارند. در واقع یک عملیات عجیب رسانه‌ای رخ می‌دهد و در عرض یک روز تعداد زیادی اکانت فیک ساخته می‌شود.

در پی اتفاقات اخیر در حدود ۴ هزار اکانت ساخته شده است. به گفته سی ان ان، این افراد به عنوان ربات کار می‌کنند و قابلیت ارسال یک پیام را در ۹۰ صدم ثانیه دارند؛ در واقع بزرگ‌ترین انقلاب رباتیک در جهان در حال انجام است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در مورد بزرگترین عملیات مجازی جهان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خبر بی مصرف

    پاسخ