;
coinex

توکن AAVE در صرافی رابین هود فهرست شد!

تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده توسط صرافی رابین هود به 19 عدد رسید. توکن AAVE به همراه Tezos به صورت همزمان در این صرافی معتبر فهرست شدند.

طبق اطلاعیه منتشر شده در توییتر رابین هود، توکن دیفای AAVE توسط این غول کارگزاری سهام فهرست شده است. داده‌های منتشر شده توسط یکی از ربات‌های فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که رمزارزهای AAVE و تزوس (Tezos) به صورت همزمان وارد فهرست رمزارزهای صرافی رابین هود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: صرافی غیرمتمرکز چیست

فهرست شدن AAVE در صرافی رابین هود

AAVE توکن بومی پروتکل مالی غیرمتمرکز Aave است. این پروتکل مالی غیرمتمرکز به افراد اجازه می‌دهد تا وام‌ ارز دیجیتال دریافت کنند. طبق آخرین اخبار، قیمت Aave 5 درصد رشد کرده است. در زمان نگارش این مقاله هر واحد AAVE با رشد 10.57 درصدی نسبت به هفته گذشته با قیمت 86.59 دلار معامله می‌شود.

ماه گذشته، صرافی رابین هود از فهرست شدن USD Coin، بزرگترین استیبل کوین بازار کریپتوکارنسی (از نظر حجم بازار) خبر داد. صرافی رابین هود در حال حاضر از 19 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. از جمله این رمزارزها می‌توان به بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، کاردانو، دوج کوین، USDC و سولانا اشاره کرد. USDC به اولین استیبل کوین فهرست شده در رابین هود تبدیل شده است.

رابین هود همچنین در ماه آپریل، رمزارز شیبا اینو (SHIB) را نیز به فهرست خود افزود. در همان ماه رمزارزهای سولانا (SOL)، متیک (MATIC) و کامپاند (COMP) نیز به لیست دارایی‌های پشتیبانی شده توسط رابین هود اضافه شدند.

کاهش دارایی‌های صرافی رابین هود

صرافی رابین هود

رابین هود در اواخر ژوئن از شبکه Chainlink، اوراکل بلاک چین غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم پشتبیانی کرد. رمزارزهای آواکس (AVAX)، استلار (XLM) و یونی سواپ (UNI) نیز در ادامه به فهرست دارایی‌های پشتیبانی شده توسط رابین هود اضافه شدند. رابین هود در 1 سپتامبر، توکن بومی کاردانو با نام ADA را فهرست کرد.

این صرافی پس از اتمام موج صعودی بازار رمزارزها در سال 2021، شاهد خروج مشتریان فعال خود از پلتفرم‌ها بود. دارایی‌های تحت امانت رابین هود در سه ماهه دوم سال 37 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فهرست شدن توکن AAVE در صرافی رابین هود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر