;
coinex

برای درآمد خوب نباید حتما ایده پیچیده داشت

کسب و کار های کوچک اما خلاقانه گاهی نتیجه ای را به دنبال دارند که یک ایده پیچیده و بزرگ نمی تواند نتیجه ای به اندازه آن داشته باشند.

نقره رنگ طلا

سازندگان و طراحان جواهر و زیور آلات النگو و سایر زیور آلات نقره رنگ طلا را با استفاده از نقره ساخته و با روکش طلا رنگ ثابت آن را تزئین می کنند تا هم قیمت مناسب و هم زیبایی و جذابیت داشته باشد و مورد پسند همگان باشد، حتی مدلهای بچه گانه برای پسند و علایق کودکان تولید می شود تا خرد سالان نیز از این محصولات برای خود استفاده نمایند.

برای درآمد خوب نباید حتما ایده پیچیده داشت

جیوه قرمز اکراینی

برای سالهای زیادی یک سری اطلاعات و شایعات درباره ماده ای شیمیایی و قدرتمندی با نام جیوه قرمز اکراینی در خبرگزاریها و منابع گوناگون وجود داشته که اولین بار نیز دانشمندان روسی، اوکراینی و آلمانی اقدام به تولید و عرضه آن با قیمت نسبتا بالا نمودند که بیشتر افراد این مایع را در وسایل الکترونیکی قدیمی مانند تلویزیون و رادیو مشاهده کردند که عقاید مختلفی در مورد مصارف آن وجود دارد.

برای درآمد خوب نباید حتما ایده پیچیده داشت

خرید خرما پیارم

در مرکز خریدخرما پیارم فله ای عمده و صادراتی درجه یک بهترین و مرغوب ترین نوع خرما عرضه می شود. خرما یکی از محصولات کشاورزی مهم و با ارزش کشور ایران است که در شهر های جنوبی کشور تولید می شود. یکی از شهر هایی که در تولید این محصول ارزشمند بسیار فعال و معروف می باشد، شهر بوشهر است.

برای درآمد خوب نباید حتما ایده پیچیده داشت

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر