;
coinex

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک توسط هوش مصنوعی DALL-E ساخته شد!

ثروتمندترین فرد جهان چندی پیش از ایده شهرهای مریخی خود رونمایی کرد و حالا هوش مصنوعی DALL-E تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک را ایجاد کرده است.

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک توسط هوش مصنوعی DALL-E ساخته شده و در کل فضای اینترنت به نمایش درآمده است. DALL-E در سال ۲۰۲۱ ایجاد شده است، و به عنوان یک مدل زبان ترانسفورماتور شناخته می‌شود که می‌تواند تقریباً هر ایده را به تصویر تبدیل کند. ایلان ماسک می‌خواهد تا سال 2050، یک میلیون نفر را به مریخ بفرستد.

بیشتر بخوانید: شواهد جدیدی از وجود آب در مریخ رویت شد

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک

ایلان ماسک مالک شرکت اسپیس‌اکس و تسلا و همچنین ثرتمندترین فرد جهان، ایده‌ها و برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای مریخ دارد و می‌خواهد آن را به استعمار انسان درآورد. هوش مصنوعی DALL-E حالا تمام ایده‌های ایلان ماسک را به تصویر درآورده است. ماسک می‌خواهد تا سال 2050 یک میلیون نفر را راهی مریخ کند.

روزنامه سان از DALL-E، که یک نرم‌افزار هوشمند مصنوعی است، خواست تا نشان دهد که یک شهر در مریخ چگونه می‌تواند باشد. این هوش مصنوعی یک مدل یادگیری ماشینی است که توسط OpenAI برای ایجاد تصاویر غیرمعمول از دستورات کلیدواژه ایجاد شده است.

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک

DALL·E که در سال ۲۰۲۱ ایجاد شده است، به عنوان یک مدل زبان ترانسفورماتور شناخته می‌شود که می‌تواند تقریباً هر ایده را به تصویر تبدیل کند.

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک

ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود که زندگی در مریخ بسیار سخت خواهد بود و احتمالاً اولین انسان‌ها در آنجا رنج خواهند برد.

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک باعث شد تا بسیاری فکرهای عجیب به سرشان بزند. و این قابل درک است که بسیاری از مردم در مورد اینکه ماسک پیشنهاد می‌کند انسان‌هایی که به مریخ می‌برد چگونه زنده بمانند، سوال دارند.

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک

ایلان ماسک پیش‌تر در یک توئیت گفته بود:

«زندگی ابتدا در گنبدهای شیشه‌ای و در نهایت، مانند زمین برای حمایت از حیات شکل گرفت.»

تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک

یکی از مهم‌ترین موارد کاشت گیاهان در فضای باز است. جایی که بتوان برای آنها اکسیژن را نیز فراهم آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار تصاویر شهرهای مریخی ایلان ماسک توسط هوش مصنوعی DALL-E چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر