;
coinex

مشخصات آیکو 11 (iQOO 11) لو رفت

یک افشاگر شناخته شده مشخصات آیکو 11 پرچمدار جدید آیکو را فاش کرد. اگر این مشخصات درست باشند، شاهد یک گوشی عالی با عملکردی شگفت انگیز خواهیم بود.

در اخبار قبلی مشخص شده بود که آیکو در حال کار روی نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خودش به نام سری آیکو 11 است. گفته شده که در این سری دو مدل وجود دارد یعنی آیکو 11 و آیکو 11 پرو که قرار است در سه ماهه اول سال 2023 رونمایی شوند. هفته گذشته، مشخصات مدل پروی این گوشی فاش شد و حالا هم یک افشاگر دنیای تکنولوژی مشخصات آیکو 11 را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات آیکو 11

Yogesh Brar در توییتی برگه مشخصات آیکو 11 را منتشر کرده است. طبق اطلاعات فاش شده در این توییت، آیکو 11 یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED E6 با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز دارد. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، نمایشگر این دستگاه فلت است و از رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند.

مشخصات آیکو 11

در ساخت این گوشی از چیپ‌ست اسنپدراگون 8 نسل دوم کوالکام استفاده شده که نسبت به اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک فعلی ارتقای چشمگیری نیست اما در کل بهره‌وری بیشتری دارد و باعث افزایش ماندگاری شارژ همزمان با کنترل دمای دستگاه می‌شود. در کنار این چیپ‌ست، دو گزینه برای رم این دستگاه وجود دارد یعنی 8 و 12 گیگابایت و ظرفیت‌های حافظه آن شامل 128، 256 و 512 گیگابایت می‌شود.

ظاهراً سیستم دوربین آیکو 11 شبیه به سیستم آیکو 10 است چون در این خبر ادعا شده که دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتوی 12 مگاپیکسلی دارد. دوربین جلوی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی است. گرچه سخت‌افزار دوربین این گوشی تغییر چندانی نداشته اما کیفیت تصویر آن افزایش پیدا خواهد کرد چون آیکو تراشه پردازش سیگنال ویوو V2 را در این گوشی پیاده‌سازی می‌کند.

باتری آیکو 11 هم 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 120 وات است و سیستم‌عامل آن یک نسخه از OriginOS خواهد بود که بر اساس اندروید 13 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آیکو 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر