;
coinex

پراید وانت، سومین پیکاپ پرفروش جهان شد!

در لیست پرفروش ترین پیکاپ‌های سایز کوچک جهان که در سال 2021 منتشر شده، پراید وانت در رده سومین پیکاپ پرفروش جهان قرار گرفته است.

هرساله مجله carindustryanalysis طبق داده‌های فروش خودروها در سراسر جهان آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد و با استفاده از آمارهای رسمی کشور، تولیدکنندگان و فروشندگان، لیستی از پرفروش‌ترین محصولات را منتشر می‌کند. در لیستی که این مجله برای سال 2021 منتشر کرده، پراید وانت لقب سومین پیکاپ پرفروش جهان را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: 9 خودرو جدید به محصولات خودروسازان داخل افزوده می‌شود

پراید وانت؛ سومین پیکاپ پرفروش جهان

در صدر لیست مجله carindustryanalysis نام فیات Strada دیده می‌شود. فیات Strada که بیشترین فروش را در بازارهای در حال توسعه آفریقا و آسیا دارد، توانسته با فروش 118 هزار دستگاهی از این خودرو به مقام اول این لیست برسد که نسبت به سال گذشته با رشد 40 درصدی همراه بوده است.

سومین پیکاپ پرفروش جهان

 

در جایگاه دوم این لیست نام خودرویی از کشور آلمان دیده می‌شود. فولکس واگن saveiro در حالی به این موقعیت دست پیدا کرده که نسبت به سال گذشته فروش آن 1 درصد کاهش داشت. فولکس واگن saveiro با فروش 42 هزار دستگاه توانست به مقام دوم برسد.

اما لقب سومین پیکاپ پرفروش جهان تعلق می‌گیرد به پراید وانت! تعجب نکنید؛ بله در این لیست سومین پیکاپ پرفروش جهان پراید وانت خودمان است که توانسته با فروش 11 هزار از این دستگاه در داخل کشور به این جایگاه دست پیدا کند. این در حالی است که فروش پراید وانت نسبت به سال قبل 87 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قرار گرفتن پراید وانت در جایگاه سومین پیکاپ پرفروش جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر