;
coinex

مشخصات کلیدی ردمی K60 منتشر شد

مشخصات کلیدی ردمی K60 فاش شد. این دستگاه به عنوان جایگزین گوشی گیمینگ Redmi K50 که دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام بود، عرضه خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، Redmi در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند Redmi K60 است. حالا اطلاعات بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است.

دستگاه جدید شیائومی با شماره مدل 23011310C در پایگاه داده IMEI مشاهده شده، طبق نشریه منتشر شده، نسخه چینی این دستگاه با نام Redmi K60 Gaming در این کشور عرضه می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این یک گوشی گیمینگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی ردمی K60

Redmi K60 Gaming، دارای اسم رمز Socrates است. انتظار می‌رود که این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 که قرار است در نوامبر سال جاری (آبان 1401) عرضه شود، مجهز باشد. متاسفانه اطلاعات منتشر شده مربوط به این دستگاه، هنوز هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات کلیدی ردمی K60 فاش نکرده‌اند؛ اما طبق ادعا دیجیتال چت استیشن چینی، به نظر می‌رسد که این گوشی از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند. گفتنی است که Redmi K50 Gaming به صورت انحصاری تنها در بازار چین عرضه می‌شود؛ اما نسخه تغییر برند آن با نام POCO F4 GT در بازار جهانی به فروش خواهد رسید.

مشخصات کلیدی ردمی K60

با توجه به شماره مدل دستگاه، به احتمال زیاد این گوشی در سه ماهه اول سال 2023، در چین رونمایی شود. البته نسخه جهانی و هندی این دستگاه هنوز در پایگاه داده IMEI نشان داده نشده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا چنین نسخه‌هایی برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد یا خیر. با این حال، امیدواریم که مدل POCO F5 GT نسخه جهانی این گوشی باشد که تغییر نام یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات کلیدی ردمی K60 چیست؟ لطفاً، نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر