;
coinex

رشد توکن بومی تلگرام پس از اختلال جهانی واتس آپ!

شبکه‌ واتس آپ روز گذشته دچار اختلال شد. این خبر رشد توکن بومی تلگرام را در پی داشت. جستجوی عبارت تلگرام در گوگل نیز افزایش یافته است.

اختلال جهانی واتس آپ منجر به رشد توکن بومی تلگرام شد. ارز دیجیتال Toncoin در چند روز گذشته 10 درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: صرافی ارز دیجیتال تلگرام راه‌اندازی شد ؛ با WalletBot آشنا شوید!

رشد توکن بومی تلگرام

قیمت توکن TON پس از رشد 10 درصدی اقدام به اصلاح نمود. در زمان نگارش این مقاله توکن TON نسبت به قیمت آغازین روز 4 درصد رشد کرده است. اختلال گسترده و جهانی واتس آپ علاوه بر رشد توکن بومی تلگرام منجر به افزایش جستجوی عبارت “تلگرام” در گوگل نیز شد.

توکن TON و پلتفرم تلگرام از یکدیگر مستقل شده‌اند. تلگرام به طور رسمی از توسعه پلتفرم بلاک چین TON کنار رفت. پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیان‌گذار تلگرام، برای اولین بار از رمزارز TON رونمایی کرد. توکن TON تحت شرایط توافق نامه قانون‌گذاران ایالات متحده آمریکا در ماه می 2020 عرضه شده است.

رشد توکن بومی تلگرام پس از اختلال جهانی واتس آپ!

تیم Open Network در حال حاضر مسئولیت رهبری پروژه Ton را بر عهده دارد. این تیم اقدامات زیادی در راستای گسترش توکن تون انجام داده است. پیام رسان تلگرام کیف پول رمزنگاری TON را با بازار P2P خود ادغام نمود. مجموعه توکن‌های غیرمثلی TON Punks نیز اخیراً حراجی اسامی کوتاه اتریوم را برگزار کرده است.

بلاک چین TON به عنوان یک بلاک چین لایه 1، در حال رقابت با شبکه‌های سولانا و اتریوم است. تعداد تراکنش‌های زنجیره‌ای شبکه تون به 85.2 میلیون تراکنش می‌رسد. حدود 1.4 میلیون آدرس در این شبکه فعالیت می‌کنند. تعداد اعتبارسنج‌های TON به 232 عدد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد توکن بومی تلگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر