;
coinex

تاریخ رونمایی تاشو هواوی Pocket S مشخص شد؛ میانرده هواوی، رقیب جدید زد فلیپ 4!

شرکت هوآوی به تازگی ویدیوی کوتاهی را از گوشی میان رده جدید خود در فضای مجازی منتشر کرده و در آن تاریخ رونمایی تاشو هواوی Pocket S را مشخص کرده است.

اخبار جدید حاکی از آن هستند که شرکت هوآوی به زودی و در تاریخ 2 نوامبر دومین دستگاه تاشوی خود را رونمایی خواهد کرد. این شرکت با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه تأیید کرده است که رویداد معرفی گوشی هوآوی Pocket S از ساعت 7 بعد از ظهر به وقت پکن (11 صبح UTC) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

تاریخ رونمایی تاشو هواوی Pocket S

همان طور که می‌دانید گوشی هوآوی Pocket S که در واقع جانشین گوشی P50 Pocket است، در ماه آگوست در پایگاه آماری TENAA مشاهده شد که به دنبال آن برخی از مشخصات ظاهری و طراحی این گوشی برای کاربران مشخص شد.

حال بر اساس ویدیوی تبلیغاتی که به تازگی منتشر شده و همچنین پستی که ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل هواوی، در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد که گوشی تاشو Pocket S در رنگ‌های متنوع و جذابی از جمله آبی، صورتی، سبز و زرد عرضه خواهد شد.

تاریخ رونمایی تاشو هواوی Pocket S

انتظار می‌رود که این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 888 با پشتیبانی از شبکه اتصالی 4G مجهز شود، اگرچه شایعات نشان می‌دهند که احتمالا یک مدل ارزان‌تر با اسنپدراگون 778G نیز وجود خواهد داشت.

علاوه‌بر‌این در خبرگذاری‌های مرتبط با هواوی عنوان شده است که گوشی Huawei nova Y61 نیز در تاریخ 3 نوامبر در میانمار عرضه خواهد شد. این گوشی میان رده دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 22.5 واتی خواهد بود. خریداران و علاقه مندان می‌توانند از امروز تا تاریخ عرضه رسمی یعنی 3 نوامبر، پیش سفارش‌های خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ رونمایی تاشو هواوی Pocket S چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر