;
coinex

کوینکس صرافی بدون محدودیت

افرادی که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند حتماً با صرافی کوینکس (CoinEX) آشنا هستند. برای اینکه انواع معاملات خود مانند خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید، نیاز است تا از یک صرافی معتبر استفاده کنید تا بتواند تمامی خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

کوینکس یکی از جاهایی است که توانسته توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کند. البته دلایل بسیار زیادی وجود دارد که این برند نسبت به دیگران برتری داده شده است که امروزه ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل بپردازیم و بگوییم که چرا این صرافی بدون محدودیت است.

دلایل برتر بودن کوینکس

کاربران ایرانی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند به یک صرافی نیاز دارند تا بتوانند بدون محدودیت آن‌ها را وارد بازار ارزهای دیجیتال کند. از جمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت کوینکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و پشتیبانی از زبان فارسی

یکی دیگر از دلایل محبوبیت و برتر بودن کوینکس پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته آن در سایت و تلگرام آن است. در نتیجه اگر در بین معاملات برای کاربران سوالاتی پیش بیاید خیلی سریع به آن‌ها جواب داده می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز که دوست دارید به راحتی خرید و فروش ارز دیجیتال خود را بدون محدودیت انجام دهید. همچنین مزیت دیگری که باعث خوشحالی کاربران ایرانی شده پشتیبانی از زبان فارسی هم در پلتفرم و هم در مرکز راهنمایی این صرافی است که کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. ناگفته نماند که کاربران می توانند در هر زمانی مشکل خودشان را به صورت تیکت برای پشتیبانی در وبسایت کوینکس هم ارسال کنند.

امنیت بالا

امنیت بالا در واقع یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام بررسی یک صرافی باید به آن توجه شود. امنیت بالای کوینکس باعث شده تا کاربران زیادی جذب آن شوند. زیرا تا به حال هیچ هکری نتوانسته وارد این صرافی شود. همچنین از جمله دیگر مزیت این سایت می‌توان به مبادله اطلاعات بین کاربر و سرور از طریق پروتکل‌های امن ssl  اشاره کرد و همچنین تعیین هویت دوعاملی 2FA  برای کاربران است.

نداشتن محدودیت احراز هویت

اما شاید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کاربران ایرانی از این صرافی مجازی استفاده می‌کنند احراز هویت آسان و سریع است. برای اینکه بتوانیم وارد این صرافی شوید و ثبت نام کنید باید مراحل احراز هویت را طی کنید. در صرافی کوینکس هیچ نیازی به احراز هویت وجود ندارد. در واقع می‌توان گفت هدف اصلی این برند رهایی کاربران از قیدوبندهای مالی است.

سقف برداشت پول بالا در کوینکس

یکی از سوالات پرتکرار درباره این برند، این است که در طول روز چه میزان از دارایی خود را می‌توان بدون اینکه در این صرافی احراز هویت کرد، برداشت کنیم؟ در کوینکس شما می‌توانید تا مبلغ ۱۰ هزار دلار در روز را انتقال دهید و یا برداشت کنید. البته اگر مدارک خود را برای صرافی ارسال کرده و احراز هویت را انجام دهید می‌توانید روزانه تا سقف یک میلیون دلار هم برداشته باشید. همچنین می‌توان گفت برای وارد کردن ارزهای دیجیتال به اینجا، هیچ‌گونه محدودیتی ندارید و می‌توانید هرچقدر که خواستید وارد کنید و با آن در کوینکس خرید و فروش کنید. موضوع بدون محدودیت در صرافی کوینکس باعث شده تا این صرافی روزبه‌روز محبوبیتش در حال افزایش باشد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر