;
coinex

فعالیت های تیمی درصد بالاتری برای موفقیت دارند

در سال های گذشته شرکت ها یا مجموعه هایی که فعالیت های تیمی خوبی داشتند توانستند در رده های بهتری قرار بگیرند و توان اجرایی بالاتری را نمایش بدهند.

نقره رنگ طلا

سازندگان و طراحان جواهر و زیور آلات النگو و سایر زیور آلات نقره رنگ طلا را با استفاده از نقره ساخته و با روکش طلا رنگ ثابت آن را تزئین می کنند تا هم قیمت مناسب و هم زیبایی و جذابیت داشته باشد و مورد پسند همگان باشد، حتی مدلهای بچه گانه برای پسند و علایق کودکان تولید می شود تا خرد سالان نیز از این محصولات برای خود استفاده نمایند.

فعالیت های تیمی درصد بالاتری برای موفقیت دارند

سنگ فیروزه افغانستان

یکی از زینتی، مشهور، گرانبها و ارزشمند ترین سنگهای فیروزه جهان را، کشور ایران داشته که نام سنگ فیروزه افغانستان به کشورهای همسایه و غیره تجارت می گردد. معمولا سنگهای فیروزه به شکلهای گرد، مربع، بیضی و مسطیلی بوده که بر اساس نوع سلیقه هر فرد برای ساخت انگشتر نقره روی آن نصب می گردد.

فعالیت های تیمی درصد بالاتری برای موفقیت دارند

عایق حرارتی ارزان

این مورد هم می توان به دیگر ویژگی های بارز این محصول افزود از این عایق حرارتی ارزان برای انواع لوله های مسی، چند لایه و فولادی می توان بهره گرفت. عایق های الاستومری دارای مقاوت حرارتی و برودتی برابر منفی 200 درجه تا مثبت 105 درجه هستند این موضوع یکی از عواملی است که سبب شده تا این عایق فروش بالایی نسبت به سایر عایق ها داشته باشد.

فعالیت های تیمی درصد بالاتری برای موفقیت دارند

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر