;
coinex

پیش سفارش هواوی Pocket S فعال شد؛ رونمایی در نوامبر

ثبت پیش سفارش هواوی Pocket S قبل از رونمایی این محصول شروع شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر و مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

گوشی تاشوی هواوی Pocket S با طراحی صدفی دوم نوامبر (11 آبان) رونمایی می‌شود. پیش سفارش هواوی پاکت اس پیش از رونمایی این محصول، در سایت‌های JD، Suning و سایر فروشگاه‌های آنلاین چین شروع شده است. بعد از هواوی P50 Pocket که در زمستان سال پیش رونمایی شد، این دومین گوشی هواوی با نمایشگر تاشو است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

شروع پیش سفارش هواوی Pocket S و مشخصات این گوشی

پیش‌بینی می‌شود که مهم‌ترین تفاوت بین گوشی تاشوی قبلی Pocket و مدل جدید این گوشی، چیپ‌ست آن باشد. هواوی Pocket P50 مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 888 4G بود اما گفته شده که هواوی Pocket S با چیپ‌ست اسنپدراگون 778G 4G ساخته شده است.

پیش سفارش هواوی Pocket S

در برخی گزارشات ادعا شده که Pocket S مجهز به یک نمایشگر OLED تاشو با نرخ نوسازی 120 هرتز و سیستم‌عامل HarmonyOS 3 است. احتمالاً این دستگاه هم تکنولوژی پردازش تصویر XMAGE خود هواوی را دارد که به افزایش کیفیت تصاویر کمک می‌کند.

پشت Pocket S یک نمایشگر دیگر وجود دارد که اعلان‌ها را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که مجموعه رنگ‌های این دستگاه آبی، صورتی، سبز و زرد باشند. در برخی از گزارش‌ها ادعا شده بود که رنگ‌های هواوی Pocket S سفید و سیاه هستند. همچنین بعضی از سایت‌ها اعلام کرده‌اند که هواوی Pocket S دارای ظرفیت‌های حافظه 256 و 512 گیگابایت است و قیمت آنها به ترتیب حدود 693 و 970 دلار خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره دوربین و باتری هواوی Pocket S در دسترس نیست اما پیش‌بینی می‌شود که این گوشی از شارژ 40 وات پشتیبانی کند. به غیر از پیش سفارش هواوی پاکت اس، این شرکت در همان روز در چین از کامپیوتر چند در یک میت‌استیشن X رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش سفارش هواوی Pocket S و مشخصات این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر