;
coinex

تحریم شرکت سحاب پرداز توسط آمریکا ؛ از سحاب پرداز چه می‌دانیم؟

با تحریم شرکت سحاب پرداز توسط آمریکا یک شرکت دیگر نیز به فهرست تحریم‌های آمریکا اضافه شده است. اما سحاب پرداز چیست و چه به چه علت تحریم شده است؟

تحریم شرکت سحاب پرداز توسط آمریکا تأیید شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا شرکت «سامانه‌گستر سحاب‌پرداز» که یک شرکت فعال در حوزه فناوری‌ است را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: تحریم وزیر ارتباطات توسط اتحادیه اروپا ؛ زارع پور و 11 نفر دیگر در لیست اعلامی اروپایی‌ها!

تحریم شرکت سحاب پرداز توسط آمریکا

در بیانه‌ای که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده صادر کرده است، شرکت فوق نیز در کنار دیگر تحریم‌های آمریکا به لیست این تحریم‌ها اضافه شده است. شرکت سامانه‌گستر سحاب‌پرداز که یک شرکت دانش‌بنیان است در سال 1393 تأسیس شد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این شرکت در وب‌سایت اختصاصی‌اش خود را «شریک استراتژیک سازمان‌ها» و ارائه‌دهنده سرویس‌های مرتبط با «فناوری‌های داده» معرفی کرده است.

تحریم شرکت سحاب پرداز توسط آمریکا

تحریم شرکت سحاب پرداز توسط آمریکا به دلیل آنچه «نقش این شرکت در خدمات فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی» عنوان شده است، صورت گرفته است. در حال حاضر هیچ مدرک یا مستندی مبنی بر این ادعا ارائه نشده،‌ اما تکراتو همواره پذیرای واکنش‌ها و نظرات مدیران سحاب‌پرداز است و واکنش رسمی آن‌ها به این موضوع را پوشش می‌دهد.

گفتنی است که ماه پیش نیز وزیر ارتباطات در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت که دلیل این کار نیز توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا، «محدود کردن اینترنت میلیون‌ها کاربر ایرانی در کشور» عنوان شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تحریم شرکت سحاب پرداز توسط آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کم داریم از این شرکت های متعلق به سپاه پاسداران که بعد از تحریم با تغییر نام مجددا فعالیت میکنن. شفافیت مالی و اداری هم که اینجا وجود نداره. اسامی شرکت ها رو هم از کلید واژه های مذهبی به نام های امروزی تغییر دادن

    پاسخ