;
coinex

فال ابجد امروز 7 آبان 1401 [+ نحوه گرفتن فال ابجد]

فال ابجد امروز شنبه 7 آبان 1401 را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم تا دسترسی آسانی به این فال داشته باشید و طالع خود را ببینید. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید.

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم. اگر به فال و طالع بینی علاقمند هستید حتما بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی رو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

 

فال ابجد امروز شنبه 7 آبان

فال ابجد امروز
فال ابجد امروز 7 آبان, فال ابجد امروز, فال ابجد, فال

در ادامه متولدین امروز را با تعبیر و فالشان برایتان قرار داده‌ایم. همچنین در آخر این نوشتار راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد را برایتان گذاشته‌ایم.

فال ابجد امروز 7 آبان متولدین فروردین

فروردین
فروردین

فال ابجد شما: آ آ آ

تعبیر ابجد: از ورزش دوری کرده اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیندازد. سفری در پیش دارید که متاسفانه در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد بلکه با نگرانی‌های زیادی رو به رو خواهید شد. رفتارهای ناپسند زیادی دارید اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتار ناپسند باز هم عاشق شماست و دوست‌تان دارد. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما می افتد، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با او نداشته‌اید از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه را با او آغاز کنید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به فکر کمک به دیگران هستید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

فال ابجد امروز 7 آبان متولدین اردیبهشت

اردیبهشت
اردیبهشت

فال ابجد شما: آ ج ب
تعبیر ابجد: انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، درنتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوش تان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزار و یک‌ زحمت به دست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌ است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به او دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی اش انجام دهید. تصمیم مهمی باید بگیری، اما مدت زیادی است که این تصمیم را به تعویق انداخته‌اید. امروز زمان مناسبی است تا دل تان را صاف کنید و پس از مشورت با افراد باتجربه تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با او دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشینید و از روزهای خوش گذشته بگویید.

فال ابجد امروز 7 آبان متولدین خرداد

خرداد
خرداد

فال ابجد شما: ب آ د
تعبیر ابجد: انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چراکه ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید. گرفتار مشکل مالی هستید و قرض زیادی بالا آورده‌اید، این وضعیت امروز خاتمه می‌یابد و یکی از آشنایان نزدیک شما برای حل مشکلات مالی که با آنها روبرو هستید آستین بالا خواهد زد.. از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا او به این فکر بیفتد که شما مانند گذشته او را دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار این فرد سپری کنید و از امروز به بعد بیشتر از همیشه به او  محبت کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید با خواب‌ و‌ خیال به جایی نمی‌رسید. در عوض از امروز به خودتان قول بدهید که زندگی را جدی بگیرید و با کار و تلاش آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنید. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گرانبهای خود را بی‌دلیل هدر دهید.

فال ابجد امروز 7 آبان متولدین تیر

تیر
تیر

فال ابجد شما: آ آ ج
تعبیر ابجد: در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. درنتیجه به جای فکر کردن به بیماری و مریضی به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخل تان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید. یکی از اعضای خانواده که به احتمال زیاد خواهرتان است امروز از در کمک و یاری وارد می‌شود و برای حل مشکلات به شما کمک می‌کند. اجازه ندهید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند و به هر قیمتی که شده بر اعصاب خود مسلط باشید. حس‌‌ و‌ حال زیادی برای عاشقی دارید. اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدردان زحمت‌های‌تان هستند. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید.

فال ابجد امروز 7 آبان متولدین مرداد

مرداد
مرداد

فال ابجد شما: د آ آ
تعبیر ابجد: امروز یکی از بزرگترین مشکلات زندگی‌‌تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و راه صرفه‌جویی را درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌ روی‌ دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راهکارهای آنها را برای افزایش درآمد به کار ببندید. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید. همسرتان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت او باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید اما مشکلی برای‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. درنتیجه از این فرد عذرخواهی کرده و این قرار مهم را به آینده موکول کنید.

فال ابجد امروز 7 آبان متولدین شهریور

شهریور
شهریور

فال ابجد شما: ج آ ب
تعبیر ابجد: انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند سودی برای تان ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسان ها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواس تان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن‌ را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. دلباخته دلداری هستید اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوز و گداز عاشقی نصیب‌تان خواهد شد. انسان زحمتکشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌ و‌ باد از پیش روی شما گذر می‌کند.

فال ابجد امروز 7 آبان متولدین مهر

مهر
مهر

ابجد فال شما: ب ب ب
تعبیر ابجد: امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. انسان سختکوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده است. اجازه ندهید شک و تردید او ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌هایش بنشینید و دلیل رفتار خود را به او توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

فال ابجد روزانه 7 آبان متولدین آبان

آبان
آبان

ابجد فال شما: ب د آ
تعبیر ابجد: پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌ غذایی سالم را در پیش بگیرید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. با دوستانی که مدت‌هاست خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا آن را تجربه کنید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. قصد مشارکت تجاری یا عقد قراردادی را دارید اما قبل از هرگونه فعالیت مالی یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد که زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

فال ابجد روزانه 7 آبان متولدین آذر

آذر
آذر

ابجد فال شما: ب د ج
تعبیر ابجد: اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق بیش‌از‌حد شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به او انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید اما از تنهایی دوری کنید چراکه فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌های تان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید.

فال روزانه ابجد 7 آبان متولدین دی

دی
دی

ابجد فال شما: د د ج
تعبیر ابجد: ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری به دست بیاورید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگ‌تان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. همسرتان با انجام کار پسندیده‌ای زمینه رضایت و خشنودی شما را فراهم خواهد کرد. از او برای انجام این کار تشکر کرده و ثابت کنید که قدردان تلاش‌هایش هستید.

فال روزانه ابجد 7 آبان متولدین بهمن

بهمن
بهمن

ابجد فال شما: د د ب
تعبیر ابجد: قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسرتان درمیان بگذارید اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسرتان تجربه کنید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.

فال روزانه ابجد 7 آبان متولدین اسفند

اسفند
اسفند

ابجد فال شما: د آ ج
تعبیر: اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیب تان خواهد شد، بهتر است انرژی های منفی را از خود دور کنید، به زودی از طرف شخصی خبرهای خوشحال کننده به گوش تان می‌رسد که موفقیت و سربلندی را در آینده برای تان به وجود می‌آورد و شما را به مقامات بالا می رساند.

راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است. گاهی مواقع از این روش برای شماره گذاری صفحات یا موارد استفاده می شود پیش از هر کاربردی بهتر است با روش محاسبه حروف ابجد که در این بخش از نمناک شرح داده شده است آشنا شویم.

انواع حروف ابجد

سه نوع حروف ابجد وجود دارد که عبارتند از:

  • ابجد کبیر
  • ابجد صغیر
  • ابجد وسیط

اعداد نسبت داده شده به 28 حرف ابجد کبیر از یک تا هزار است. در واقع اعداد 1 تا 1000 بین 28 حرف عربی تقسیم شده است. اگر هر یک از اعداد حروف ابجد کبیر که از 9 بزرگتر است را به 9 تقسیم کنیم باقیمانده آن اعداد ابجد صغیر خواهد بود و اگر به جای 9، اعداد ابجد کبیر را به 12 تقسیم کنیم، باقیمانده آن ابجد وسیط است. اما بیشترین موارد استفاده را حروف ابجد کبیر دارد.

به مربع ارزش عددی حروف ابجد کبیر، ابجد اکبر گفته می شود. برای مثال ابجد اکبر حرف «ی» برابر با 100 و یا ابجد کبیر حرف «ق» برابر 10000 خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فال ابجد امروز 7 آبان 1401 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر