;
coinex

دریافت نوتیفیکیشن از اپلیکیشن‌های ایرانی با IP ایران هم غیرممکن شد!

پس از با فیلترینگ firebase و گوگل پلی، در وضعیتی عجیب، دریافت نوتیفیکیشن از اپلیکیشن‌های ایرانی با IP ایران نیز غیرممکن شده است.

گزارش‌هایی به دستمان رسیده است که دریافت نوتیفیکیشن از اپلیکیشن‌های ایرانی با IP ایران هم غیرممکن هم دیگر غیر ممکن شده است. این عدم دریافت نوتیفیکیشن به نظر می‌رسد از پیامدهای فیلترینگ firebase و گوگل پلی است. حالا کاربرانی که IP ایران دارند، از دریافت نوتیفیکیشن محروم هستند. جالب است بدانید کار اپلیکیشن‌ها حتی از اپلیکیشن‌های ایرانی برای شما غیرممکن شده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و مهمترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از فیلترینگ اینستاگرام تا بازی های آنلاین!

عدم دریافت نوتیفیکیشن از اپلیکیشن‌های ایرانی

موج فیلترینگ این بار نتیجه‌ای دیگر به بار آورد. با فیلتر کردن گوگل پلی حالا کاربران حتی برای برنامه‌های داخلی که فیلتر نیستند هم با مشکل عدم دریافت نوتیفیکیشن روبه رو هستند.

دریافت نوتیفیکیشن از اپلیکیشن‌های ایرانی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عدم دریافت نوتیفیکیشن از اپلیکیشن‌های ایرانی چیست؟ آیا شما نیز در دریافت نوتیفیکیشن مشکل دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    ان شاء الله یاندکس چین میاد و دیگه نیازمند تکنولوژی ازبلاد کفر غرب نیستیم حامی مسلمانان چین وروسیه هستند نه غرب

    پاسخ

    چی 😳میگی آقا چین وروسیه یا هر ناکجااباد دیگه ای فکر منافع خودشه من نمیدونم شما چندسال سن داری وخیلی حرف خامی زدی مرسی از کانال شما

    پاسخ

    خوب طبیعیه ، به هر حال اینم روش 🙂

    پاسخ

    بیشتر از یک ماهه که هیچ نوتیفیکیشنی نمیاد و توی کار شرکتمون به مشکل خوردیم

    پاسخ

    برای دریافت نوتیفیکیشن نبایدسرویس گوگل فیلترباشه من خودم برای دریافت اعلان اپلیکشنهای ایرانی حتمی ازفیلترشکن باید استفاده کنم تا اعلان دریافت کنم همین طوری که اعلان نمیاد

    پاسخ

    دوست عزیز خوب شد همون اختلال که

    پاسخ