;
coinex

درخواست روسیه از ایلان ماسک ؛ اینترنت استارلینک را در اوکراین قطع کن!

قطع اینترنت استارلینک در اوکراین درخواست روسیه از ایلان ماسک است که توسط دیمیتری مدودف رئیس‌جمهوری پیشین روسیه مطرح شده است. هدف این درخواست چیست؟

به تازگی ایلان ماسک با خرید پلتفرم توئیتر صاحب رسمی آن شد. اخیرا در پی جنگ روسیه و اوکراین، ایلان ماسک اینترنت استارلینک را به اوکراین ارائه داده که تاثیر مثبتی برای نیروهای نظامی این کشور داشته است.

حالا درخواست روسیه از ایلان ماسک درخواستی است که از زبان رئیس‌جمهوری پیشین این کشور؛ دیمیتری مدودف مطرح شده است. مدودف با آرزوی پیروزی برای ایلان ماسک در توئیتر، از وی خواسته تا اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را هرچه سریعتر در اوکراین قطع کند.

بیشتر بخوانید: ادامه خدمت رسانی استارلینک به اوکراین با وجود ضرر مالی ؛ ایلان ماسک قید منافعش را زد!

درخواست روسیه از ایلان ماسک !

بنابر اخبار منتشره؛ آقای دیمیتری مدودف؛ معاون شورای امنیت روسیه و رئیش جمهور پیشین این کشور، روز جمعه در حساب توییتری خود به طور مستقیم ایلان ماسک را خطاب قرار داد و با آرزوی پیروزی برای او نوشت:

برای ایلان ماسک در غلبه بر جانبداری سیاسی و دیکتاتوری ایدئولوژیکی در توییتر آرزوی موفقیت دارم. و به کار استارلینک در اوکراین پایان دهید.

درخواست روسیه از ایلان ماسک

ایلان ماسک در تاریخ 27 فوریه، دسترسی به سیستم استارلینک را در اوکراین فراهم کرد. در ماه مارس نیز رسانه‌های آمریکایی از جایگزینی استفاده نیروهای اوکراینی از سیستم استارلینک برای انجام حملات به نیروهای روسی در بحبوحه فقدان کانال‌های ارتباطی خبر دادند. در این بین و در تاریخ 14 اکتبر، ایلان ماسک اظهار کرد که شرکتش (اسپیس‌ایکس) قادر به تامین مالی اساتارلینک در اوکراین نیست و از پنتاگون درخواست حمایت مالی کرد. ایلان ماسک بعدها این درخواست را پس گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ی درخواست روسیه از ایلان ماسک چیست؟ لطفاً، نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر