;
coinex

روز پیتزای بیت کوین به تقویم شهری در برزیل اضافه شد!

شهر پورتو آلگره (Porto Alegre) کشور برزیل جهت کمک به گسترش بزرگترین رمزارز بازار، روز پیتزای بیت کوین را به تقویم خود اضافه کرد.

شهر پورتو آلگره برزیل به طور رسمی روز پیتزای بیت کوین را به تقویم جشن‌های سالانه خود اضافه کرده است. جشن‌های شهر پورتو آگلره هر ساله در روز 22 می برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

روی پیتزای بیت کوین

طبق گزارشی که LiveCoins در 12 اکتبر منتشر کرده است، تصمیم اضافه شدن روز پیتزای بیت کوین به تقویم شهر پورتو آلگره، پس از شرکت جسی سنگالی (Jesse Sangalli) و الکساندر بوبادرا (Alexandre Bobadra) در جشن سالانه 2022 اتخاذ شد. در جشن امسال سنگالی و بوبادارا در مورد اهمیت بیت کوین (BTC) و همچنین نقاط عطف بزرگترین رمزارز بازار اطلاعات کسب کردند.

روز پیتزای بیت کوین به تقویم شهری در برزیل اضافه شد!

به گفته سنگلی، عضو شورای شهر پورتو آگلره، هدف از اضافه شدن روز پیتزای بیت کوین به تقویم Porto Alegre،‌ آشنا کردن مردم این شهر با نوآوری‌های مالی غیرمتمرکز است. پورتو آلگره در حال حاضر 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد. سباستیا ملو (Sebastiao Melo)، شهردار شهر پورتو آلگره، مسئولیت تصویب این لایحه که تا پایان ماه آگوست اعتبار دارد را بر عهده گرفته است.

منشا روز پیتزای بیت کوین

یکی از کاربران انجمن BitcoinTalk در تاریخ 22 می 2010، ده هزار بیت کوین خود را برای خرید دو پیتزا خرج نمود؛ به همین جهت علاقه‌مندان بازار کریپتوکارنسی از روز 22 می به عنوان روز پیتزای بیت کوین یاد می‌کنند. در آن زمان قیمت هر واحد بیت کوین 0.0025 دلار بود.

ارزش بیت کوین‌هایی که صرف خریداری پیتزاها شده بود امروزه به 207 میلیون دلار می‌رسد. خریداری پیتزا با بیت کوین، اولین مورد استفاده کاربردی از طلای دیجیتال به شمار می‌رود. بسیاری از طرفداران کریپتو سالانه این روز را جشن می‌گیرند.

روند گسترش بیت کوین

شایان ذکر است که بیت کوین از سال 2010 تاکنون تکامل یافته و وارد سیستم‌های پرداخت جهانی شده است. بزرگترین پیروزی بیت کوین زمانی حاصل شد که السالوادور به عنوان اولین دولت مستقل این رمزارز را به عنوان ارز قانونی خود اعلام کرد.

بسیاری از کشورها قصد دارند مسیر مشابه‌ای را دنبال کنند. بازار خرسی ارزهای دیجیتال منجر به کاهش صحبت‌ها درباره گسترش بیت کوین شده است. BTC به طور بالقوه می‌تواند به عنوان روش پرداخت مورد استفاده قرار گیرد. حوزه‌های قضایی مختلف قصد دارند با وضع قوانین مشخص به مسیر پذیرش بیت کوین کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اضافه شدن روز پیتزای بیت کوین به تقویم شهر پورتو آلگره چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر